در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

صدور كارنامه سلامت برای دانشجویان/ آموزش مهارت‌های زندگی به جدیدالورودها

خبرگزاری پانا: رئیس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به صدور کارنامه سلامت برای دانشجویان جدیدالورود گفت: کارنامه سلامت در تمام مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز صادر خواهد شد.

کد مطلب: ۲۶۱۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد

حمید یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: صدور کارنامه سلامت برای این دانشجویان حدود 8 سال است که برای بررسی سلامت جسم و روان این افراد است که هر سال برای دانشجویان جدید الورود انجام می شود، در واقع غربالگری همه دانشجویان ورودی جدید خواهد بود.

رئیس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: در کارنامه سلامت جسم، ارزیابی قند خون دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه های دولتی گنجانده شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه کارنامه سلامت در تمام مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نیز صادر خواهد شد، خاطرنشان کرد: به همه دانشگاه ‌ها دستور داده شده تا معاینات و چکاپ‌ های کلی دانشجویان کنترل و بیماری ‌هایی مانند فشار خون بیشتر صورت بگیرد و این مساله در اوایل ترم باید انجام شود.
وی همچنین با اشاره به ارائه برنامه آموزشی مهارت ‌های زندگی دانشجویی در قالب کارگاه های آموزشی نیز گفت: این کارگاه ها در اختیار دانشجویان جدیدالورود قرار می گیرد و دانشجویان می توانند از آن بهره مند شوند. البته باید گفت که شرکت در این کارگاه ها اختیاری است اما سعی شده تا دانشگاه ها، دانشجویان را تشویق به استفاده از محتوای کلاس ها کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار