نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی :

وضعیت موجود در عرصه فرهنگ و هنر بدون سیاه‌نمایی یا بزرگنمایی اطلاع رسانی شود

خبرگزاری پانا: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه جدی به ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری از جمله ایجاد تالارهای تخصصی در استان فارس و شهر شیراز شد.

کد مطلب: ۲۵۵۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احمدرضا دستغیب شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه مدیران كل قدیم و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار داشت: اگر تنها اقدامی كه طی سه‌سال آینده انجام می‌شود، ساخت تالار بزرگ مهر شیراز باشد، اقدامی درخور و ماندگار و شایسته قدردانی خواهد بود.
وی با قدردانی از عملكرد مدیركل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، به مدیركل جدید فرهنگ و ارشاد فارس توصیه كرد كه به‌جای سخنرانی در این مراسم به ارزیابی مشكلات و نقاط ضعف عرصه فرهنگ و هنر فارس پرداخته و پس از آن در اولین نشست خبری، برنامه‌های دقیق خود را برای مردم اعلام كند.
دستغیب تاكید كرد: باید وضعیت موجود در عرصه فرهنگ و هنر بدون سیاه‌نمایی یا بزرگ‌نمایی به اطلاع مردم رسانده شده و برنامه‌ها در این حوزه تبیین و مشخص شود.
وی با بیان اینكه برخی از عملكردها، در هر حوزه‌ای، اقدامات جاری محسوب شده و با تغییر مدیران تغییر چندانی در روند آن ایجاد نمی‌شود، گفت: این استان با این همه ظرفیت از داشتن یك زیرساخت مناسب فرهنگی و هنری محروم است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: سال‌ها است كلنگی برای احداث تالار بزرگ شهر به زمین خورده اما به سرانجام نرسیده است، اگر همین یك اقدام به نتیجه برسد، عملكرد ماندگاری برای مدیر فرهنگ و ارشاد خواهد بود.

دستغیب همچنین گفت: حال كه دولت در خصوص تدوین آیین‌نامه‌ای برای برگزاری مراسم‌های تودیع و معارفه تدوین و در راستای كاهش زمان این گونه مراسم اقدامی نمی‌كند، پیشنهاد می‌دهم كه مجلس به موضوع ورود كند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار