مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

کمیته ساماندهی فضا و نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه 15

خبرگزاری پانا:با انتخاب مدیران خوش فکر درمدارس ابتدایی دوره دوم و تشویق دبیران متوسطه كار آمد كمبود نیرو را مرتفع می كنیم.

کد مطلب: ۲۵۳۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، در راستای بازگشایی شکوهمند مدارس در پروژه مهر 93 کمیته ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی با حضور چهار بند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران،حدادی معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره كل و هیئت همراه ،حسینی رئیس آموزش و پرورش منطقه 15 شهر تهران و شورای معاونین در محل اتاق شورای منطقه برگزارشر.

حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 از حضور مدیر کل آموزش و پرورش و معاون پژوهش و برنامه ریزی و هیئت همراه تشکر کرد و پیرامون موضوعات منطقه به خصوص کمبود نیرو در مقطع ابتدایی ، انتقال همکاران با تجربه از منطقه 15 به مناطق بالاتر و عدم ورود نیرو به منطقه 15 صحبت کرد.

اسنفدیار چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت : با انتخاب مدیران خوش فکر در مدارس ابتدایی دوره دوم و تشویق دبیران متوسطه در این مدارس ، از آنان استفاده گردد همچنین از ساعت اضافی معلمین دوره متوسطه جهت این مدارس و مربیان بهداشت استفاده شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین در خصوص مربیان بهداشت ، هنرآموزان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش ، نیروهای مازدا متوسطه ، تثبیت ساماندهی منطقه ، ساماندهی فضای فیزیکی مدارس ، سرانه مدارس ، نشاط و شادابی با رویکرد ملی در آموزش و پرورش صحبت كرد.

مدیركل آموزش و پرورش شهر تهران در پایان یاد آور شد علی رقم مشکلاتی که در آموزش و پرورش داریم با استفاده از منابع و مدیریت می توانیم کارها را به نحو احسن انجام دهیم .

حدادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران پیرامون سند تحول صحبت کرد و گفت : یکی از اصول سند تحول تصویب چهار دوره سه ساله میباشد و با توجه به كاهش یك پایه از دوره متوسطه، یك پایه به دوره ابتدایی اضافه گردیده است. لذا کمبود نیروی ابتدایی باید توسط همکاران تامین گردد.با توجه به عدم ورود نیرو و نبود ردیف استخدامی ، باید از کلیه نیروهای منطقه و شهر تهران استفاده شود تا مشكلات مرتفع گردد لذا از نیروهای متوسطه دوره اول و دوم در ابتدایی با طرح تشویقی خاص بکار گیری شود .وی همچنین خبر داد: برای کلیه نیروهای مهرآفرین ابلاغ صادر گردد و در صورت عدم مراجعه کسر از حقوق خواهندشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار