مشاور استاندار کردستان و مدیرکل امور خانواده و بانوان:

اشاعه فرهنگ غنی دفاع مقدس وظیفه زنان مسلمان ایرانی است

خبرگزاری پانا:مشاور استاندار کردستان و مدیرکل امور خانواده و بانوان گفت:ما به عنوان زن ایرانی مسلمان، وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را اشاعه دهیم و برای این مهم باید این فرهنگ را بشناسیم و به نسل آینده منتقل کنیم.

کد مطلب: ۲۵۳۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،لیلا آژیر افزود: اگر امروز آرامش بر جامعه ما حکم‌فرماست به لطف کسانی است که با جان خود از ناموس و شرف ما دفاع کردند لذا مدیون مادران، خواهران و فرزندان شهیدانی هستیم که از حق خود گذشت کردند.

وی دفاع را متفاوت از جهاد دانست و یادآور شد: جهاد یک امر فطری و درونی است و دفاع یکی از اصول مهم استواری بقاء و سبب شرافت و حفظ کرامت انسانی است.

آژیر خاطرنشان نمود: دفاع مقدس ما دفاع از آرمان و عقیده که مقدس‌ترین نوع دفاع است بوده و این دفاع در هر جای دنیا و توسط هر کس که باشد مقدس است و این افراد در صف صابرین و در ردیف مجاهدین قرار دارند.

وی همچنین افزود: ما به عنوان افراد این جامعه و زنانی که نقش پررنگی در عرصه‌های اجتماعی داریم مدیون شهدا هستیم.

مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری در ادامه با اشاره به نزدیکی دهه کرامت و روز ولادت حضرت معصومه (ع) که به نام روز دختر نامگذاری شده گفت: در اسلام زنان اسوه و الگوی بسیاری داریم که یکی از آنها حضرت معصومه است که بارزترین ویژگی ایشان علاوه بر پاکدامنی و تقوا، علم فراوان آن بانوی بزرگوار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار