در آستانه سفر دولت یازدهم به استان اردبیل:

فرهنگیان، دانش‌آموزان و مردم شریف استان اردبیل، برای دیدار با رییس جمهور محبوب لحظه شماری می‌کنند

خبرگزاری پانا: معلمان، فرهنگیان، دانش‌آموزان و مردم شریف و حسینی استان اردبیل، با تشکیل ستادهای مردمی استقبال برای دیدار با رییس دولت تدبیر و امید لحظه‌شماری می‌کنند.

کد مطلب: ۲۵۰۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، امروز استان اردبیل با خبر هفتمین سفر دولت تدبیر امید حال و هوای دیگر دارد، اقشار مختلف مردم، کسبه و بازاریان، صنعت‌گران، تشکل‌های دانش آموزی، مجامع فرهنگی و علمی، نهادها، دستگاه‌های اجرایی با نصب بنر، تراکت، پلاکارد و ارسال پیامک و زیرنویس تلویزیونی شبکه سبلان چشم انتظار رییس جمهور محبوب جهت استقبال گرم از ایشان و هیأت همراه و میزبانی شایسته از کارگزاران پرتلاش و مخلص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به همین مناسبت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل سفر رییس جمهور را فرصت استثنایی در رونق و تحول استان اردبیل عنوان کرد و گفت: سفر رییس جمهور به استان اردبیل یک فرصت و زمینه مناسب تاریخی است تا بتوانیم بستر تحولات همه‌ جانبه را با چشم‌اندازی مناسب و نگاه واقع‌بینانه فراهم کنیم.

دکتر سید حسن عاملی در آستانه سفر رییس جمهور به استان اردبیل اظهار کرد: این سفر تاریخی که همواره تکرار نمی‌شود فرصتی شایسته و مغتنم به وجود آورده تا بتوانیم توسعه همه‌جانبه و آینده‌نگرانه استان اردبیل را رقم بزنیم چرا که این حرکت مفید می‌تواند گام اساسی در تحول شایسته و چشم‌انداز مناسب توسعه اقتصادی و صنعتی استان اردبیل باشد.

وی این سفر را از چند جهت دارای اهمیت اعلام و تصریح کرد: در وهله اول ما باید به رسم میهمان‌نوازی و نشان دادن فرهنگ،‌ هویت و اصالت خودمان در این موضوع پیش‌قدم شده و بی‌اعتنا نباشیم چرا که غرور مقدس ما همواره ایجاب می‌کند که در ادای رسم میهمان‌نوازی رسالت خطیر خودمان را به خوبی انجام دهیم، دومین اهمیت این سفر، حضور و نمایش وحدت، انسجام و اقتدار حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، این حضور نشان می‌دهد که بین مردم و دولت هیچ فاصله و شکافی وجود نداشته و آنهایی که روی این خلا و شکاف حساب باز کرده‌اند تا جایگاه دولت را زیر سئوال ببرند بدانند که ترفند آنها شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که حضور ما در این عرصه دشمن را مأیوس و عدم حضور نیز آنها را به طمع بیشتر وادار می‌کند،‌ افزود: نباید اجازه دهیم که آینده کشور به خاطر بی‌توجهی‌های ما و عدم حضور در صحنه به خطر بیفتد و یا به اقتدار و صلابت آن ضربه و خدشه‌ای وارد شود چرا که ما همواره باید مصالح کلان ملی را نگاه کنیم و هیچ وقت به دنبال ضعف و کاستی در این حوزه نباشیم.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مردم به خاطر مصالح کلان و نگاه بلند دولتمردان در تبعیت از رهبر معظم انقلاب و بها دادن به خواسته‌های عمومی پشت سر دولت‌ها هستند تا از آنها حمایت کنند چرا که همواره دولت‌ها مورد حمایت رهبری هستند.

وی از اهالی استان دعوت کرد تا به شکل شایسته در این استقبال تاریخی مشارکت کنند و بر این اصل یقین داشته باشند که مسئولان استان به جد و شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا پیگیر مطالبات به حق مردم در سطح ملی و منطقه‌ای باشند تا این استان در چینش مناسب استان‌ها جایگاه‌ خود را پیدا کند.

شایان ذکر است در آستانه هفتمین سفر دولت یازدهم و این بار در ایستگاه دارالارشاد اردبیل حال و هوای شهر حکایت از آمادگی کامل برای استقبال تاریخی از رییس جمهور دارد؛ ستادهای مردمی در این سفر چهره‌ای متفاوت و برجسته دارند. تشکل‌های مختلف مردمی، تشکل‌های دانش آموزی، احزاب و گروه‌ها، دانشجویان، جوانان، ستاد انتخاباتی روحانی، مطبوعات، اصناف و بازاریان، تشکل‌های مردمی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، تجاری و اتحادیه‌های تعاونی و مجموعه‌های غیردولتی در آمادگی کامل به سر می‌برند و با پخش سرودهای انقلابی، راه‌اندازی ستاد در میادین اصلی، توزیع بنر و تراکت و همچنین تبلیغات میدانی آماده‌اند تا یک استقبال تاریخی در استان رقم بخورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار