رییس شورای بررسی موارد خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان مازندران منصوب شد

خبرگزاری پانا:طی حکمی اصغری آقمشهدی سرپرست دانشگاه مازندران، به عنوان رییس شورای بررسی موارد خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان مازندران منصوب شد .

کد مطلب: ۲۴۹۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،طی حکمی از سوی دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر اصغری آقمشهدی سرپرست دانشگاه مازندران، به عنوان رییس شورای بررسی موارد خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان مازندران منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دكتر اصغری آقمشهدی
سرپرست محترم دانشگاه مازندران

سلام علیكم
. احتراما، نظر به تعهد اسلامی و تجارب ارزنده و به استناد مفاد ماده 6 آیین نامه " شورای بررسی موارد خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان" مصوب 29/11/90، به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به عنوان " رییس شورای بررسی موارد خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان مازندران" منصوب می شوید.

نظارت عالیه بر عملكرد شوراهای بررسی موارد خاص دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی استان، رسیدگی دقیق، همراه با رعایت مقررات و حقوق دانشجویان و توجه به حفظ كیفیت آموزشی همراه با تدبیر برای حل مشكلات دانشجویان مورد انتظار می باشد.

امید است با توكل به ذات احدیت و در پرتو عنایات حضرت ولیعصر(عج) همسو با سیاست های دولت تدبیر و امید و با بهره مندی از همه ظرفیت های دانشگاهی آن استان و به نیابت از شورای بررسی موارد خاص مركزی تصمیمات سازنده ای اتخاذ و گزارش مستمر آن را به دبیرخانه شورای مركزی ارسال فرمایند.

. بدیهی است ملاك ارزیابی عملكرد آن شورا گزارشات واصله و میزان انطباق آراء صادره با آیین نامه ابلاغی خواهد بود.
با آرزوی توفیق الهی
مجتبی صدیقی
معاون وزیر و رییس سازمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار