فرمانده آماد و پشتیبانی نزاجا جنوب و شرق كشور:

قرآن محوری از اولویت‌های ارتش جمهوری اسلامی است

خبرگزاری پانا: امیرسرتیپ گودرزی گفت: قرآن محوری از اولویت‌های ارتش جمهوری اسلامی است و تلاش ما گسترش فرهنگ انس با قرآن است.

کد مطلب: ۲۴۸۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، امیرسرتیپ حشمت‌الله گودرزی در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن كاركنان نزاجا، در شیراز گفت: آمادگی ارتش یكی از تاكیدات و خواسته‌های مهم مقام معظم رهبری است و در همین راستا ارتش نیز به فرمایشات معظم‌له لبیک گفته و 24 محور را جهت آمادگی جسمی و معنوی کارکنان خود در دستور کار قرار داده است.
وی تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی سرلوحه کار خود را محور قرآنی قرار داده است و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری اوامر ایشان در دستور کار قرار گرفت و امروز مشاهده می‌کنیم که ارتش جمهوری اسلامی از یک جایگاه ویژه‌ای میان کشورهای جهان برخوردار است.
فرمانده آماد و پشتیبانی نزاجای جنوب شرق کشور اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهه 60 وارد عرصه فعالیت‌های قرآنی شد و در دهه 70 توانست مقام چهارم جهان را از آن خود کند اما از دهه 80 به بعد توانستیم مقام اول را میان ارتش‌های جهان در رشته قرائت کسب کنیم.
وی اضافه کرد: این مسئله نشان می‌دهد که یک برنامه‌ریزی و یک اراده میان سامانه فرماندهی، اداره عقیدتی ـ سیاسی و فرماندهان یگان‌ها جهت ارتقای پایورها وجود دارد و بیانگر ولایی بودن و گوش به فرمان بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
گودرزی با بیان اینکه 57 هزار کلاس قرآن در ارتش جمهوری اسلامی در سطح کشور برپا می‌شود، گفت: ارتش در بدو ورود به فعالیت‌های قرآنی 12 حافظ کل قرآن در این نیرو وجود داشت اما امروز میان خانواده‌های کارکنان 672 نفر و میان کارکنان پایور 173 حافظ کل قرآن وجود دارد.
فرمانده آماد و پشتیبانی نزاجا جنوب شرق کشور اظهار کرد: البته حافظان چند جزئی فراوانی در ارتش وجود دارد که اینها نشان‌دهنده یک حرکت و اراده عظیم جمعی در فعالیت‌های قرآنی ارتش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار