فرماندار شیراز در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه در فارس خبر داد:

راه اندازی اتاق فکر رسانه در فرمانداری شیراز / اصل کار ما بر اساس صداقت و پاسخگویی است

خبرگزاری پانا: امیری از راه اندازی اتاق فکر رسانه در فرمانداری شیراز خبر داد و خواستار حضور مستمرو فعال مدیران رسانه و خبرنگاران در راستای توسعه شهرستان شیراز شد.

کد مطلب: ۲۴۵۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر مصطفی امیری در نخستین نشست هم اندیشی با مدیران رسانه در فارس با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مدیران اظهار داشت:هیچ مدیری حق ندارد از مطالبه‌گری رسانه‌ها فرار کند.
فرماندار شیراز با بان اینکه از مدیران مجموعه می‌خواهم که پاسخگوی رسانه‌ها باشند، تصریح کرد: مردم از تندروی‌ها خسته شده‌اند و به همین دلیل اعتدال را برگزیدند و دولتی را انتخاب کرده‌اند که اعتدال را خط‌ مشی خود قرار داده که روشی مدبرانه برای اداره جامعه است.
وی گفت: انتظار ما این است که رسانه‌ها نیز روش اعتدالی را پیش بگیرند، زیرا تمام طیف‌ها متعلق به نظام اسلامی هستند و از آن در مقاطع لازم دفاع کرده‌اند.
امیری با تاکید بر اینکه امروز باید همگان با همدلی و هم‌افزایی از شرایط فعلی کشور گذر کنیم، بیان کرد: تحریم‌های منشور ملل متحد و به دنبال آن تحریم‌های اقتصادی شرایط را برای ما سخت کرد و دشمن به دنبال آن است که زمینه‌ساز اقدامات نظامی شود.
عالی ترین مقام اجرایی در شهرستان شیراز از راه‌اندازی هسته مشورتی با رسانه‌ها در شهرستان شیراز خبر داد و گفت: نقش نظارتی و دفاع از قانون و مردم توسط رسانه‌ها بسیار مهم است و هیچ مدیری حق ندارد از مطالبه‌گری رسانه‌ها فرار کند.
وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد ما را به اقدامات قهرآمیز سوق دهد تصریح کرد: با روش‌های در پیش گرفته شده دولت و تدابیر رهبر معظم انقلاب، بهانه‌ از آنها گرفته شده است.
امیری با بیان اینکه رسانه‌ها هم نقش نظارتی بسیار خوب و هم نقش شناسایی مشکلات و مسائل را دارند که می‌توانند به مدیران کمک کنند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به خاطر اینکه ارتباطات بسیار خوبی با مردم دارند می‌توانند بازوی مشورتی بسیار قوی و ارائه‌دهنده راهکار به مدیران باشند.
وی با بیان اینکه از مدیران مجموعه می‌خواهم که پاسخگوی خبرنگاران باشند، خاطرنشان کرد: اصل کار ما در فرمانداری بر اساس صداقت و وظیفه ذاتی ما نظارت و پاسخگویی است.
امیری با اشاره به اینکه مسئولان، مسئولیت پذیرفته‌اند که پاسخگو باشند اظهار داشت: کسی که پاسخگو نیست یعنی اینکه نمی‌تواند کار کند و مردم این‌ همه شهید داده‌اند تا بتوانند حرف بزنند و سوال و مطالبه‌گری کنند.
فرماندار شیراز ادامه داد: نقدهای منصفانه را می‌پذیریم و در راستای اصلاح عیب‌ها قدم برمی‌داریم و با این شیوه در راستای توسعه شهر و اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه به‌ سهم خود گام برمی‌داریم.
وی همچنین گفت: حضور خبرنگاران در تمام جلسه‌های فرمانداری، به‌ جز جلسات شورای تامین که محرمانه و امنیتی است، بدون مانع خواهد بود.
امیری تاکید کرد: برای حضور خبرنگاران در تمام جلسات فرمانداری از قبل به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار