هنیه : مقاومت تا آزادسازی فلسطین ، قدس ادامه خواهد یافت

خبرگزاری پانا: معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به اینکه شرایط مقاومت برای هرگونه آتش بسی ، شرایط حداقلی است و به کمتر از آن نیز راضی نمی شود تأکید کرد مقاومت تا آزادسازی سرزمین ، قدس اشغالی و مسجد الاقصی و بازگشت آوارگان فلسطینی ادامه خواهد یافت.

کد مطلب: ۲۴۰۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسماعیل هنیه در اظهاراتی که دفتر رسانه ای مجلس فلسطین صادر کرده است افزود شرایطی که مقاومت برای هرگونه آتش بسی مشخص می کند شرایط حداقلی است و مقاومت و ملت فلسطین که در جنگ کنونی این همه جانفشانی و فداکاری کرده اند نمی توانند به کمتر از آن رضایت دهند.

هنیه گفت:« شرایط مقاومت برای هرگونه آتش بسی شرایط حداقلی است و جانفشانی های ملت فلسطین نیز باعث پیروزی خواهد شد.»
هنیه تأکید کرد « اشغالگران با هواپیماها ، تانکها ، ماشین جنگی ، نیروها و سربازان خود اکنون در مرزهای نوار غزه که از هشت سال پیش در محاصره است به لطف پایداری ملت و مقاومت جانانه و افسانه ای مقاومت فلسطین در حال شکست هستند.»
هنیه تأکید کرد مقاومت فلسطین برای پاسخ به خواسته ها و انتظارات ملت فلسطین که در سالهای گذشته از انواع محاصره رنج برده است تلاش خواهد کرد و فداکاریهای ملت به خواست خدا باعث پیروزی است.
هنیه تصریح کرد : فلسطین و ملت آن و مقاومت شکست ناپذیر است و پیروز خواهد شد و سرزمین و فلسطینیان آزاد خواهند شد . ملت فلسطین به مقاومت تا آزادسازی سرزمین و قدس و مسجد الاقصی و بازگشت آوارگانی که از سرزمین خود بیرون رانده شده اند ادامه خواهد داد.
هنیه به فلسطینیان در نوار غزه به علت پایداری بزرگ خود در مقابل دشمن صهیونیستی و حمایت ازمقاومت عمیقا قدردانی و از نقش مقاومت در مقابله با تروریسم اسرائیل قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار