رئیس سابق فدراسیون ورزش مدارس:

سرمایه گذاری روی تیم های ورزش دانش آموزی دروازه قهرمانی جهان است

خبرگزاری پانا: رئیس سابق فدراسیون ورزش مدارس گفت: مسئولین کشور باید تصمیمات کلان خود را بر پایه رشد و توسعه ورزش دانش آموزی قرار دهند تا بستر مناسب جهت این ورزش قهرمانی در کشور ایجاد شود.

کد مطلب: ۲۳۹۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد

رضا عموزاده خلیلی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار داشت: توجه به تیم های پایه و دانش آموزی باید در راس فعالیت ها قرار بگیرد.

وی افزود: اگر بخواهیم در زمینه ورزش قهرمانی به پیروزی دست یابیم بهترین راه حل آن توجه و سرمایه گذاری بر روری تیم های دانش آموزی و پایه است که می تواند در جهان شگفتی بیافریند.

رئیس سابق فدراسیون ورزش مدارس ادامه داد: به طور مثال در گذشته تیم کشتی آزاد و فرنگی از سوی وزارت آموزش وپرورش و باهزینه خود وزارتخانه به مسابقات جهانی اعزام شد و توانست مقام اول در کشتی آزاد و مقام دوم را در کشتی فرنگی کسب کند که ورزشکاران آن تیم ها پس از سالها در تیم ملی مدالهایی را در سطح جهانی برای کشورمان کسب کردند.

وی خاطر نشان کرد: تیم ملی والیبال کنونی نیز از تیم های پایه دانش آموزی انتخاب شدند که اکنون در سطح والیبال جهان حرفی برای گفتن داریم.

عموزاده خلیلی تصریح کرد: مسئولین کشور باید در مسائل تکنیکی و قهرمانی تیم های دانش آموزی را مد نظر قرار دهند و از بی مهری به آنها خودداری کنند. تصمیمات کلان خود را بر پایه رشد و توسعه ورزش دانش آموزی قرار دهند تا بستر مناسب جهت این ورزش قهرمانی در کشور ایجاد شود.

وی گفت: رسانه ها نیز باید در فرهنگ سازی این موضوع بین اولیا و دانش آموزان نقش خود را ایفا کنند تا آمادگی لازم برای توسعه ورزش دانش آموزی در کشور و مشارکت همگانی در این موضوع ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار