کنعانی‌مقدم: حمایت رهبری پشتوانه‌ای مستحکم برای مذاکره‌کنندگان است

خبرگزاری پانا:دبیرکل حزب سبز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران گفت: دولت باید این فرصت را که رهبری تمام‌قد در دفاع از آن ایستاده است، غنیمت بشمارد.

کد مطلب: ۲۳۷۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد

ایسنا نوشت:

حسن کنعانی‌مقدم با تأکید بر اینکه "مقام معظم رهبری همواره در مقاطع حساس به مسئولان توصیه‌های لازم را یادآور‌ می‌شوند"، افزود: من توصیه‌های ایشان را برای همه مسئولان کشور بویژه سران سه قوه و البته آحاد مردم لازم‌الاجرا می‌دانم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه "به نظر من توصیه‌های اخیر مقام معظم رهبری یک بیدارباش جدی به مسئولین و مردم است که باید به شرایط موجود توجه کنند"، تاکید کرد: باید همصدایی و همدلی را در سخنان مسئولان نظام بویژه سران قوا ببینیم. امروز باید با توجه به شرایط و موقعیت جامعه با هر اقدامی که وحدت میان مسئولان را به خطر می‌اندازد - چه در مجلس، چه در قوه قضائیه و چه در قوه مجریه - برخوردهای لازم صورت بگیرد.

وی در ادامه به حمایت‌های مقام معظم رهبری از دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: پیشینه تاریخی رفتار مقام معظم رهبری نسبت به قوه مجریه همواره حمایت مستحکم و پایدار بوده است. مقام معظم رهبری همواره از دولت‌ها حمایت کرده‌اند و خط مشی‌شان بر این اصل استوار است که همواره باید دولت‌ها کمک کرد.

کنعانی‌مقدم با تاکید بر اینکه "دولت باید این فرصت را غنیمت بداند"، تصریح کرد: دولت باید از این که رهبری انقلاب تمام‌قد در دفاع از دولت ایستاده است و پشتوانه‌ای برای دولت است، استفاده کند و مشکل و مسائل موجود در جامعه را برطرف سازد.

این فعال سیاسی در پایان با اشاره با مذاکرات ایران و 1+5 اظهار کرد: حمایت‌های تمام‌قد رهبری از دولت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای می‌تواند پشتوانه‌ای بسیار مستحکم برای تیم ایرانی در جریان مذاکره با اعضای 1+5 باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار