به منظور دستیابی به زیر بنای برنامه ریزی بهتر برنامه های آستان قدس رضوی طرح «اکرام رضوی» نظر سنجی شد

خبرگزاری پانا: موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی به سفارش اداره کل روابط عمومی طرح «اکرام رضوی» را مورد نظرسنجی قرار داد.

کد مطلب: ۲۳۶۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در قالب این طرح نظرسنجی، به صورت تخصصی و مستقیم خدمات حوزه معاونت‌های اماکن متبرکه در ایام ماه مبارک رمضان و در حوزه برپایی این سفره‌های عظیم افطاری رصد شد.

با توجه به اینکه نظرسنجی از زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی زیربنای برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای هرچه بهتر این برنامه‌هاست، پرسشگران باشگاه پژوهشگران جوان در نظرسنجی های خود کوشیده‌اند تا ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت این برنامه، نظرات ارزشمند زائران و مجاورانی که میهمان این خوان با برکت حضرت رضا(ع) شده‌اند را به دست‌اندرکاران اجرای طرح اکرام رضوی منعکس کنند.

«نحوه دریافت کارت‌های دعوت طرح اکرام رضوی»، «نحوه پذیرش هنگام ورود به مراسم»، « نحوه برخورد خدام در زمان توزیع دعوتنامه»، «نحوه پذیرایی افطاری»، «ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی قبل از افطار»، «تحصیلات» و «میانگین سنی» شرکت‌کنندگان در طرح اکرام رضوی، مهم‌ترین سرفصل‌هایی است که در این نظرسنجی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

یادآور می‌شود؛ طرح «اکرام رضوی» امسال برای نهمین سال متوالی است که در صحن هدایت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود و هر شب 12 هزار روزه دار مشهدی، روزه خود را در سر سفره کریمانه حضرت رضا(ع) افطار می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار