در سالروز درگذشت بزرگ خیّر مدرسه ساز استان اردبیل انجام گرفت:

ادای احترام مدیران دستگاه‌های اجرای استان به شادروان حسنعلی علیپور خیّر مدرسه ساز

خبرگزاری پانا: مدیران دستگاه‌های اجرای استان و خیرین مدرسه‌ساز به پاس گرامیداشت یاد و خاطره خیر مدرسه ساز شادروان حسنعلی علیپور در سالروز درگذشت این بزرگ خیّر مدرسه ساز استان اردبیل در بهشت زهرا(س) حضور یافتند.

کد مطلب: ۲۳۴۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر صابر سپهری مدیرکل آموزش و پرورش استان، مهندس یاور وحدتی‌پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، جواد قرآن نویس رییس خیّرین مدرسه ساز و جمعی دیگر از مسئولان استان و شهرستان، خیرین، فرماندهان نظامی و انتظامی با نثار گل و فاتحه و مداحی یاد و خاطره بزرگ مرد مجاهد مدرسه ساز ایران و استان اردبیل را که با احداث 72 مدرسه به یاد 72 شهید کربلا خدمت ماندگار و عمل صالحی را برجای گذاشت، ادای احترام کردند و در فقدانش اشک ماتم ریختند یادش گرامی و راهش مستدام باد.

صابر سپهری مدیرکل آموزش و پرورش استان با گرامیداشت یاد و خاطره این خیر مدرسه ساز با توجه به کمبود مدارس نقش خیرین و مشارکت فعال آنان را در برطرف کردن کمبودهای آموزشی و پرورشی مهم دانست.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز در این مراسم گفت: نهضت مدرسه سازی مرحوم حسنعلی علیپور در این استان ادامه دارد و خیرین مدرسه ساز مسیر پربرکتی را برای مدرسه سازی در مناطق مختلف استان رقم زده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار