حجت الاسلام خیرخواه:

متصدیان امور فرهنگی با نیازهای نسل جدید آشنا شوند

خبرگزاری پانا: رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: باید با توجه به تغییر نسل تلاش کنیم تا برنامه های فرهنگی را اجرا کنیم و ابزار این کار را بشناسیم، همچنین متصدیان امور فرهنگی باید نسل جدید را بشناسند و با منطق و نیازهای آنان آشنا شوند.

کد مطلب: ۲۳۰۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام علی خیرخواه در جمع خبرنگاران ابراز داشت: متاسفانه در کشور بین نسل جدید و نسل ابتدای انقلاب رابطه خوبی برقرار نشده است حتی این موضوع در خانواده ها و بین فرزندان و والدین نیز مشاهده می شود.

وی با عنوان اینکه باید نوعی بازنگری فرهنگی در برنامه ها صورت گیرد، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم با نسل جوان ارتباط برقرار کنیم باید نوعی بازنگری فرهنگی را با توجه به حفظ سنت های گذشتگان در برنامه ها و کارهای فرهنگی خود انجام دهیم .

حجت الاسلام خیرخواه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی عنوان کرد: با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی و تهاجماتی که غرب علیه ما در این حوزه انجام می دهد باید تلاش کنیم با طرح برنامه های مفید در این حوزه تلاش کنیم تا نسل جدید را با خود همراه سازیم.

وی همسویی نگری را در کارهای فرهنگی مهم دانست و یادآور شد: در حوزه تبلیغ و مباحث فرهنگی در کشور نوعی موازی کاری مشاهده می شود و باید تلاش کنیم تا برنامه ریزی را به گونه ای انجام دهیم تا با همسویی نگری بتوانیم کارها را به نحو احسن انجام دهیم و بتوانیم به مبدآ و مقصد مشخص برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار