همزمان باسراسراستان:

برگزاری ماراتن علمی دانش آموزان ورود به مدارس نمونه دولتی در نی ریز

خبرگزاری پانا: ماراتن علمی دانش آموزان ورود به مدارس نمونه دولتی همزمان باسراسراستان در نی ریز برگزارشد.

کد مطلب: ۲۳۰۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

عابدی در گفت و گو با خبرگزاری پانا گفت:آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی متوسطه اول ودوم همزمان با سراسر استان ، در سه حوزه آزمونی فاطمیه ، حضرت امام خمینی (ره) وزینبیه با حضور 607 دانش آموزدختر وپسربرگزار شد.
کارشناس سنجش وارزشیابی تحصیلی آموزش وپرورش نی ریز هدف از برگزاری این آزمون را فراهم کردن شرایط مناسب برای ادامه تحصیل دانش آموزان مستعد با شناسایی دانش آموزان مبتکر و خلاق و تشویق و ترغیب آنان عنوان کرد و اظهار داشت:دراین آزمون که به مدت دو ساعت به طول انجامید 297 دانش آموز پسر و 310 دانش آموز دختربا هم به رقابت پرداختند.
عابدی با بیان این مطلب که هدایت دانش آموزان به مراکز علمی و ارائه الگویی مناسب برای سایر مدارس جهت ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی و همچنین اهتمام به امر تربیت دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری این آزمون است، ابراز داشت: مجموعا 180دانش آموزدختر وپسر پس از قبولی در آزمون فوق وارد مدارس نمونه دولتی شهرستان خواهند شدونتایج این آزمون اواخرتیرماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سنجش دانش آموزان فارس به آدرس http://sanjesh.farsedu.irاعلام خواهد شد.
کارشناس سنجش وارزشیابی تحصیلی گفت: داوطلبان به یکی از سه روش شامل:کد ملی و کد رهگیری یاشناسه ثبت نام و رمز ثبت نام ویاکد ملی، نام و نام خانوادگی و نام پدروارد سامانه شده واز نتایج آزمون خود مطلع شوند.
شایان ذکر است که امانت معاون آموزش ونوآوری ، منفرد نی ریزی معاون برنامه ریزی وتوسعه مدیریت وکارشناس حراست به منظور نظارت برروند ونحوه برگزاری آزمون از حوزه های آزمون بازدید نمودند.
خبرنگار : زهرا هیهات

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار