با حضور ۲۲ سوارکار؛

یک دوره مسابقه اسب دوانی در خمین برگزار شد

خبرگزاری پانا: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین گفت: یک دوره مسابقه اسب دوانی با حضور 22 سوار کار در باشگاه سوار کاری سبلان واقع در کیلو 2 جاده قورچی باشی برگزار شد.

کد مطلب: ۲۲۹۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

محمد رضا انصاری در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: در این دوره از مسابقات سوارکارانی از شهرهای اراک، تفرش، ساوه، خمین، محلات، نیم ور استان مرکزی همچنین توره، گلپایگان و الیگودرز نیز حضور داشتند.

وی ادامه داد: این مسابقات در سری نژاد اسب های دوخون و تربرد در دو گروه الف و ب برگزار شد که محمد رضا قربانی از نیم ور، حسام آقامیری از ساوه و احمد ملایری از توره موفق به کسب عناوین برتر در گروه الف شدند و در گروه ب جواد آقامیری، رضا سلمانی و سید منصور میر صادقی هر سه از خمین رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان خمین اظهار داشت: این مسابقات همچنین در سری اسب های کرد، عرب و ترکمن در 2 گروه الف و ب برگزار شد که مالک نوری، علی رضا کرمی و احمد ملکی هر سه از خمین در گروه الف توانستند با شکست رقبای خود عناوین برتر را بدست آورند و در گروه ب حسن شعبانی، رضا سلمانی و احمد رضا حیدری همگی از خمین حائز رتبه اول تا سوم شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار