سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در گفتگو با خبرگزاری پانا:

واژگونی خودرو پیکان در محور زنجان- قزوین یک کشته برجای گذاشت

خبرگزاری پانا: سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: براثر واژگونی یک دستگاه خودرو پیکان در اتوبان زنجان - قزوین، یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد

کد مطلب: ۲۲۶۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: این حادثه ساعت 22 شب چهارشنبه در کیلومتر 18 این محور ارتباطی رخ داد که متاسفانه علاوه بر خسارت مالی و جرحی، یک نفر کشته شد .

وی علت وقوع این سانحه رانندگی را خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو ذکرکرد و اظهار داشت: اگر این سرنشین از کمربند ایمنی استفاده می کرد شاید جان خود رااز دست نمی داد .

شیرمحمدی افزود: هرچند متوفی در سریعترین زمان ممکن به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان اعزام شد ولی به دلیل شدت جراحت وارده، درمان موثر واقع نشد و در نهایت تسلیم مرگ شد .

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس، پِژو 206 و کامیون کشنده ولوو در کیلومتر 22 اتوبان قزوین - زنجان، شش نفر مصدوم شدند .

شیرمحمدی ، افزود: ورود به یکباره کامیون به اتوبان و عدم رعایت حق تقدم ، موجب این سانحه رانندگی شده است که مصدومیت راننده کامیون و همچنین چهار سرنشین اتوبوس و راننده پژو 206را در پی داشت .

وی اظهار کرد: مصدومان اتوبوس پس از درمان در بیمارستان آیت الله مسوی زنجان ترخیص شدند ولی راننده خودرو سواری و کامیون کشنده وولو در این مرکز درمانی بستری هستند و طبق گزارشات واصله حال این مصدومان رضایتبخش است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار