معرفی کارشناس جدید هسته گزینش اداره اموزش و پرورش باغملک

خبرگزاری پانا: کارشناس جدید هسته گزینش اداره اموزش و پرورش باغملک معرفی شد.

کد مطلب: ۲۲۶۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با حضور عباسی مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش وپرورش خوزستان ،شورای معاونین اداره باغملک تودیع ومعارفه کارشناس گزینش انجام گرفت.

دراین جلسه بعد از تلاوت کلام اله مجید درویش پور رییس اداره ضمن تبریک اعیادشعبانیه وخیر مقدم به مدیر هسته گزینش اداره کل ، گزینش را جایگاهی با ارزش توصیف کرد واشاره داشت این پست جایگاه بسیار حساسی است که با کوچکترین اشتباه ممکن است زندگی اجتماعی فرد ویا شغل وی به خطر بیفتد وافرادی که در قسمت گزینش مشغول به کار می باشند بسیار باید مراقب بوده تا مبادا آخرت خود را به خطر بیندازند چرا که براساس ظواهر نمی توان تصمیم گرفت چه بسا ظاهری غیرعامه پسند ، درونی خداپسندانه داشته ویا درزیرظاهری عامه پسند باطنی غیر انسانی نهفته باشد اما تعمق، تامل ومشورت با منابع موثق وصبر وحوصله در کار می تواند میزان انحراف از خطاها را کاهش داده وعمل براساس واقعیت رامحقق ورضایت خداوند را در پی داشته باشد.

در ادامه عباسی مدیر هسته گزینش با تبریک ایام وتشکر از شورای معاونین وهمکاری خیلی خوب کارکنان ودر راس آنها رییس اداره باغملک ،افزود گزینش مقوله خاصی در جریان ومسیر تعلیم وتربیت است ودر ابتدای کار نیروها، اگر دقت کافی باشد نیروی کارآمد وارد عرصه تعلیم وتربیت می شود واگر حب وبغض باشد برای جامعه وآموزش وپرورش مشکل آفرین خواهد بود چرا كه تصمیم گیری درگزینش در زندگی دنیوی واخروی افرادتصمیم گیرنده وفردی كه در مورد وی تصمیم گرفته می شود سرنوشت ساز است لذا ضرورت دارد افرادشایسته در این منصب قرار بگیرند .

وی ضمن تاکید بر داشتن دیدگاه ارشادی درگزینش با تشریح برنامه هایی در این خصوص به اهمیت نیروی انسانی در دستگاهها اشاره کرد که نیروهای کارامد ومتعهد باید وارد آموزش وپرورش شوند تادرجهت اهداف متعالی این سازمان وسند تحول بنیادین موثر ومفید باشند. در پایان خیری زاده به عنوان کارشناس جدید گزینش معرفی و از زحمات رحیمی تقدیر و تشکر شد. .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار