مدیر مسئول موسسه فرهنگی رهپویان انتظار خمین:

نمایشگاه کتاب و حجاب همزمان با نیمه شعبان در خمین برپا خواهد شد

خبرگزاری پانا: مدیر مسئول موسسه فرهنگی رهپویان انتظار خمین گفت: یک نمایشگاه کتاب و حجاب همزمان با نیمه شعبان در بقعه ی امامزاده ابوطالب(ع) شهرستان خیمن برپا خواهد شد.

کد مطلب: ۲۲۶۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم فتحی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: همچنین موسسه فرهنگی رهپویان انتظار شهرستان خمین در برگزار جشن میلاد امام زمان (ع) از ساعت 18:30 امروز در آستان مقدس امامزاده ابوطالب(ع) این شهرستان برگزار می شود، با اداره اوقاف و امور خیریه همکاری خواهد داشت.

وی ادامه داد: موسسه فرهنگی رهپویان انتظار شهرستان خمین در سال 1388 به همت جمعی از فرهنگیان ولایتی با مجوز سازمان ملی جوانان تاسیس شد و بعد از مدتی با ادقام سازمان ملی جوانان و اداره تربیت بدنی مجوز خود را از اداره ورزش و جوانان اخذ کرد.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی رهپویان انتظار خمین اظهار داشت: تخصص این موسسه فعالیت های فرهنگی و بستر سازی جهت ظهور امام زمان(عج) است که در همین راستا فعالیت ها را تعریف می کنیم.

فتحی در خصوص علت نام گذاری این موسسه بیان کرد: در اصل یک هدف و چراغی را با این نام مشخص کردیم که آن هم ظهور امام مهدی (عج) و آماده سازی جامعه جهت ظهور آن حضرت است.

وی بیان کرد: اکثر فعالیت های این موسسه در راستای بصیرت افزایی، روشنگری دینی و گفتمان محوری در راستای ظهور حضرت مهدی(عج) بشمار می شود که از جمله می توان به ترویج سبک زندگی اسلامی، جامعه دینی، اخلاق خانواده و در یک کلام مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره کرد.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی رهپویان انتظار خمین اظهار داشت: اجرای فعالیت های هنری از جمله نمایش تئاتر، برگزاری نمایشگاه با عناوین مختلف از جمله حجاب، مهدویت و عاشورا از دیگر اقدامات این موسسه محسوب می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار