کاپ ۳ جهانی آبهای آرام - مجارستان؛

تیم های کایاک چهارنفره و دونفره کشورمان در فینال B چهارم شدند

خبرگزاری پانا: رقابت های کاپ 3 جهانی با برگزاری رقابت های فینال مسافت 1000 متر امروز 3 خردادماه در مجارستان ادامه پیدا کرد.

کد مطلب: ۲۲۰۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در ادامه رقابت های کاپ 3 جهانی آبهای آرام، قایقرانان کشورمان در مسابقات فینال مسافت 1000 متر به مصاف حریفان خود رفتند.


در کانوی یکنفره 1000 متر عادل مجللی با کسب رکورد 4:27.73 دقیقه در رده ششم فینال B قرار گرفت. در این مسابقه قایقرانان فرانسه، مقدونیه و روسیه اول تا سوم شدند.


در مسابقه فینال B کایاک دونفره 1000 متر مردان علی آقامیرزایی و سعید فضل اولی با زمان 3:32.56 دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند. در این رقابت قایقرانان مجارستان، صربستان و اسلواکی اول تا سوم شدند.


رقابت فینال B کانوی دونفره 1000 متر با حضور نمایندگان کشورمان برگزار شد. کیا اسکندانی و پژمان دیوسالاری با زمان 4:00.11 دقیقه در رده هشتم جای گرفتند. در این مسابقه قایقرانان لاتوآ، لهستان و چین اول تا سوم شدند.


در رقابت فینال B کایاک چهارنفره 1000 مردان امین بوداغی، فرزین اسدی، احمدرضا طالبیان و حمیدرضا ترکی مسابقه دادند و در نهایت با زمان 3:07.77 دقیقه چهارم شدند. قایقرانان نروژ، آرژانتین و کانادا جایگاه اول تا سوم این ماده را به دست آوردند.


این مسابقات بعدازظهر امروز 3 خرداد ماه با برگزاری رقابت های مقدماتی و نیمه نهایی مسافت 200 متر دنبال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار