مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل خبر داد

راه‌اندازی بازارچه دائمی فروش محصولات بانوان در اردبیل

خبرگزاری پانا:مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با تصویب اعضای کارگروه تخصصی بانوان، بازارچه دائمی فروش محصولات بانوان در استان ایجاد می‌شود.

کد مطلب: ۲۱۹۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ماریا موسوی در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دستی بانوان اردبیل که با استقبال خوب بانوان کارآفرین استان در اوایل سال جاری برگزار شد؛ نشان داد که اردبیل زنان توانمندی دارد که باید شناسایی شوند.

وی ادامه داد: برپایی این نمایشگاه جهت جمع‌بندی نقاط قوت و ضعف برای برگزاری نمایشگاه‌های دیگر و شناسایی بازاریاب‌ها جهت فروش محصولات و ایجاد کارآفرینی برای بانوان در حوزه صنایع، پژوهش، هنر و فناوری یک تجربه موفق بود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: این نمایشگاه بازتاب خوبی داشت و خروجی آن وجود محلی دائمی برای عرضه توانمندی‌های بانوان بود.

موسوی افزود: برنامه ما ایجاد بازارچه دائمی برای عرضه محصولات زنان استان است.

وی یادآور شد: در سطح استان اردبیل بانوان توانمند بسیاری در عرصه اقتصادی حضور دارند اما بسیاری از آنها در بحث فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند.

مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان افزود: اردبیل به دلیل تنوع و مرکزیت استان، سرعین به دلیل توریست‌پذیر بودن و بیله‌سوار به دلیل مرزی بودن می‌تواند در بازاریابی محصولات تولیدی بانوان موثر باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: سه ساختمان در عنبران، گرمی و خلخال برای فروش محصولات بانوان آماده شده ولی نیمه‌فعال است که انتظار داریم اقدامات اساسی برای فعال شدن آنها انجام شود.

وی در پایان سخنان خود به زمان برگزاری جلسات کارگروه‌ها اشاره کرد و از اعضا خواست با دید معنوی به عضویت کمیته‌ها و کارگروه‌ها درآیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار