گرایش به هنر در زنجان جنبه عمومی ندارد

خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: گرایش به مقوله هنر در زنجان جنبه عمومی ندارد و تغییر این روند نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است

کد مطلب: ۲۱۸۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، جعفر محمدی در گفتگو با خبرنگار پانا، بااشاره به اینکه آثار هنری در زنجان اغلب برای شرکت در جشنواره ها تولید می شود، افزود: باید با اتخاذ تدابیر لازم راهکارهای اساسی برای رفع معضل جشنواره زدگی هنر این استان اندیشیده شود .

وی بر هماهنگی دستگاه های مختلف برای اجرای برنامه های فرهنگی به دور از موازی کاری تاکید و ابراز کرد: ارتقا ذائقه هنری مردم نیازمند برنامه ریزی زیربنایی و بلند مدت است .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ازانجام فعالیت پژوهشی برای آسیب شناسی وتعیین میزان و نوع مصرف فرهنگی در زنجان خبر داد و گفت: با اتمام این پژوهش بستر مناسبی برای توسعه بهینه فعالیت های فرهنگی در جامعه فراهم می شود .

محمدی ادامه داد: امسال جشنواره تئاتر استان زنجان طی مرداد ماه کلید می خورد و با فراخوان داده شده علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان خرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند .

وی افزود: برگزاری جشنواره موسیقی و نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سال جاری است .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به دو مولفه ایرانی و اسلامی بودن جامعه، تلاش بر انجام فعالیت های مختلف با رویکرد ایرانی و اسلامی از طریق مشارکت بخش های مختلف به ویژه خود هنرمندان است .

سال گذشته 19 جلسه شورای فرهنگ عمومی با 53 دستور جلسه و 107 مصوبه در زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره برگزار شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار