عضو شورای اسلامی شهر تبریز تاكید كرد:

ضرورت ساماندهی و توسعه فضای سبز مناطق حاشیه نشین

خبرگزاری پانا:عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت ساماندهی و توسعه فضای سبز مناطق حاشیه نشین و محروم تاكید كرد.

کد مطلب: ۲۱۷۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احتشام حاجی پور در مراسم بهره برداری از مجموعه بزرگ ورزشی، تفریحی، گردشگری و رفاهی پارک آبشار، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ما به حاشیه‌نشینان برای ساماندهی وضعیت بحرانی آن مناطق قول داده‌ایم تا این وضعیت را به آبادانی برسانیم ولی فعلا در این مورد اقدامی انجام نشده است

حاجی پور گفت: مطالعه، مهمترین بخش از اجرای پروژه های عمرانی است.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهر تبریز، اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز، برای ایجاد رویکردهای تحول آفرین، مصمم و هم پیمان هستند.

رییس شورای اسلامی استان گفت: این روند با آغاز سال جدید، با جدیت بیشتری استمرار داشته است.

حاجی پور با تقدیر از اقدامات و برنامه های شهرداری تبریز گفت: شهردار تبریز با داشتن 35 سال سابقه مدیریت، نیازی به آموزش و آزمایش ندارد و از این رو امتیاز مهمی برای توسعه رویکردهای عمرانی شهر تبریز به شمار می رود.

وی با تاکید بر این که اجرای کیفی و پشتوانه مطالعاتی پروژه ها، بیش از بهره برداری زودرس از پروژه ها حایز اهمیت است، گفت: با آغاز فعالیت شورای اسلامی شهر و برنامه های تدوین شده، شاهد اجرای پروژه های عمرانی توسط شهرداری هستیم.

دکتر حاجی پور همچنین اظهار داشت: خدمتگذاری در حوزه مدیریت شهری، در همه حال، امری ارزشمند و مقدس است؛ اما همین رویکرد، با اجرا در مناطق محروم و حاشیه نشین ارزشی دو چندان می یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار