برگزاری جشن کسب مهارت روخوانی قرآن درمدارس دوره ابتدایی استان کرمانشاه

خبرگزاری پانا:همزمان با مدارس ابتدایی سراسر کشور جشن کسب مهارت روخوانی قران کریم ویژه دانش آموزان پایه سوم در مدارس ابتدایی استان کرمانشاه برگزار گردید.

کد مطلب: ۲۱۶۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، نجومی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، طی سخنانی بیان داشت: جشن باشکوه کسب مهارت روخوانی قرآن ویژه دانش آموزان پایه سوم با هدف ایجاد خاطره ای به یاد ماندنی و انس باقرآن در مناطق 24گانه استان کرمانشاه با هدف برگزارگردید.
وی در ادامه افزود : در هرمنطقه از مناطق تابعه استان ، یک دبستان به صورت نمادین میزبان جشن یادشده با حضور مسوولین آموزش و پرورش و برخی از مسوولین نهادها و ارگان ها بوده است.
نجومی خطاب به دانش آموزان توصیه نمود تلاوت روزانه قرآن را در برنامه های روزانه خود قرار دهند چرا که این امر ایجاد عادت به خواندن روزانه قرآن و انس با این کتاب آسمانی را به دنبال خواهد داشت، وی آشنایی با معانی آیات ، بهره مندی از آیات امید بخش آن ، آرامش قلب و ... را از فواید خواندن روزانه قرآن برشمرد.
گفتنی است در شهر کرمانشاه نیز مراسم جشن نمادین مهارت روخوانی قران در دبستان های ابتدایی شاهد رستگار ناحیه دو ، شهید نازپروریان ناحیه سه و دبستان قرآنی رستگار ناحیه یک با حضور معاونین آموزش ابتدایی و کارشناسان حوزه معاونت ابتدایی اداره کل ، دانش آموزان پایه سوم ، اولیاء آنان و آموزگاران برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار