در گفت و گو با پانا مطرح شد؛

روایت فرزاد آشوبی از باشگاه داری بابک زنجانی

خبرگزاری پانا: بازیکن فصل گذشته راه آهن سورینت گفت: با توجه به تجربه ای که طی این سالها بدست آورده ام سعی می کنم برای فصل آینده انتخابی کنم که به پیشرفت فوتبالم کمک کند.

کد مطلب: ۲۱۴۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد

فرزاد آشوبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا، در توضیح شرایط کنونی خود گفت: با تمام شدن لیگ و در حال حاضر مشغول استراحت طولانی مدت فعال هستم و به صورت اختصاصی تمرین می کنم تا بتوانم فصل جدید را با آمادگی شروع کنم. شرایط فوتبال ایران در این فصل و بحث جام جهانی باعث شده تیم ها فعلا مشغول جذب مربی باشند؛ در مجموع قراردادم با راه آهن سورینت تمام شده و بازیکن آزاد هستم اما تا به امروز هیچ پیشنهادی به صورت رسمی نداشتم.


وی درباره شرایط باشگاه راه آهن اینگونه توضیح داد: در فصلی که گذشت با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم بچه ها با تمام وجود بازی کردند و تیم در لیگ برتر حفظ شد؛ این در حالی بود که تیم هایی وجود داشتند که مشکلات ما را نداشتند و با تماشاگر بودند اما آخر فصل نتایج بدتری گرفتند و نهایتا سقوط کردند.


آشوبی درباره وضعیت باشگاه راه آهن سورینت افزود: در طول این فصل در مجموع 30 درصد از کل قراردادم را گرفتم؛ 8 ماه است هیچ گونه دریافتی از باشگاه نداشتیم.از روزی که لیگ تعطیل شد هیچ خبری از باشگاه راه آهن ندارم و نمی دانم که تکلیف این تیم چه خواهد شد. یا باید باشگاه را واگذار کنند و حق و حقوق بچه ها را بدهند یا اینکه دادستانی و قوه قضائیه اقدام کند و از اموال بابک زنجانی بدهی های مربوط به او را پرداخت کند.


وی در پایان درباره تصمیمش برای فصل آینده گفت: همانطور که گفتم تا امروز پیشنهادی نداشتم اما با توجه به تجربه ای که طی این سالها بدست آورده ام سعی می کنم برای فصل آینده انتخابی کنم که به پیشرفت فوتبالم کمک کند. مورد خاصی مدنظرم نیست اما حتما با شروع فصل و نقل و انتقالات و رسیدن پیشنهادها سعی می کنم بهترین و معقول ترین انتخاب را داشته باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار