˝سید مصطفوی˝ در آیین تجلیل از معلمان نمونه ناحیه ۱ ارومیه تاکید کرد:

احیا حلقه های تربیتی و انجمن اولیا و مربیان در مدارس/ ارزیابی عملکرد شهرستانها و مناطق

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: حلقه های تربیتی و انجمن اولیا و مربیان بایستی در مدارس استان احیا شود.

کد مطلب: ۲۱۳۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، آیین تجلیل از معلمان نمونه استانی و منطقه ای آموزش و پرورش ناحیه 1 ارومیه صبح امروز با حضور "فریدون سید مصطفوی" مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه و مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان ارومیه در محل سالن نیلوفر برگزار شد.

"فریدون سید مصطفوی" مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در این مراسم با گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: برخورد با خضوع و خشوع ، با معلمان کمترین کاری است که مسئولان و مدیران آموزش و پرورش باید به آن توجه کنند.
وی با بیان اینکه اخلاق مداری ماموریت مدیران آموزش و پرورش است، افزود: همدلی در کارها باید به آموزش و پرورش بازگردد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با اذعان به اینکه همه 4هزار معلم ناحیه 1 ارومیه، از نظر وی معلم نمونه هستند؛ تصریح کرد: محدودیت قائل شده در آیین نامه ها منجر به انتخاب افراد محدودی به عنوان معلم نمونه میشود.
"سید مصطفوی" از تشکیل تیم کارشناسی در مدیریت آموزش و پرورش استان خبر داد که کلیه شاخصهای عملکردی آموزش و پرورش استان را بطور دقیق برآورد خواهد نمود.
وی با اشاره به اینکه حلقه های تربیتی و انجمن اولیا و مربیان بایستی در مدارس احیا شود؛ افزود: مردم باید در مدارس حضور داشته باشند و مطالبات خود را از مسئولان درخواست کنند و ما نیز باید پاسخگو باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه بخشنامه های ابلاغی به مدارس باید قابلیت اجرایی داشته باشند؛ گفت: راستی آزمایی کلیه اقدامات صورت گرفته در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان در دستور کار قرار دارد.
"قهرمان اشرف نجف آباد" مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 ارومیه نیز در ابتدای این مراسم با ارائه گزارشی از روند انتخاب معلمان نمونه در این ناحیه گفت: پس از بررسی های صورت گرفته در این ناحیه، 27 نفر به عنوان معلم نمونه به اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شد که در نهایت 3 نفر از آنها به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شدند.
وی افزود: امسال تعداد 65 نفر از معلمان ناحیه 1 ارومیه به عنوان معلم نمونه منطقه ای انتخاب شدند.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدا جوایز و لوح تقدیر از معلمان نمونه استانی و منطقه ای آموزش و پرورش ناحیه 1 ارومیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار