ایران ممکن است میزبان رقابت های جام ملتهای آسیا در سال 2019 باشد

خبرگزاری پانا: مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از سفر نمایندگان AFC به مشهد به منظور ارزیابی امکانات این شهر برای میزبانی رقابتهای جام ملتهای آسیا در سال 2019 خبر داد.

کد مطلب: ۲۱۱۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزای پانا، کوروش صبوریان با بیان این خبر گفت: این گروه شامل 4 نفر از اعضای AFC به همراه غلامرضا بهروان رییس سازمان لیگ به نمایندگی از فدراسیون فوتبال کشور ظهر امروز 9 اردیبهشت ماه وارد مشهد شدند .

وی افزود: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این سفر که به منظور ارزیابی امکانات شهر مشهد برای میزبانی رقابتهای جام ملت های آسیا در سال 2019 انجام می‌شود از فرودگاه، هتل‌ها، استادیوم‌ها و زمین های تمرینی، راه های مواصلاتی و مترو مشهد دیدن کردند .

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این بازدیدها، جلسه‌ای نیز با حضور استاندار و نمایندگان AFC و فدراسیون فوتبال در این خصوص برگزار شد .

وی بیان کرد: در این جلسه استاندار خراسان رضوی با ابراز خرسندی و استقبال از برگزاری چنین رویداد مهم ورزشی در کشور، آمادگی استان برای انجام اقدامات لازم در جهت فراهم شدن شرایط مطلوب میزبانی در مشهد را اعلام کرد .

صبوریان بیان کرد: بدون شک برگزاری چنین رویداد ورزشی در ایران علاوه بر فراهم آوردن زمینه ها برای شناساندن توانمندیهای کشور، باعث گسترش صنعت گردشگری ورزشی و توسعه بیشتر ورزش در جامعه خواهد شد .

وی اظهار کرد: کشورهای امارات و عربستان و تایلند نیز متقاضی میزبانی رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا در سال 2019 هستند که با توجه به علاقه فراوان مردم کشور به این ورزش و شرایط اقلیمی و جغرافیایی مطلوب ایران امیدواریم 5 سال آینده برگزاری این مسابقات را در کشورمان شاهد باشیم .

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در سفر خود به ایران علاوه بر مشهد از امکانات استان‌های کرمان، شیراز، تبریز، اصفهان و تهران نیز بازدید می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار