همایش سفر از مسیحیت به اسلام در رشت برگزار می شود

خبرگزاری پانا:دومین همایش از سلسله همایش های سفر از مسیحیت به اسلام، امروز با حضور «ورونیکا» بانوی مسیحی تازه مسلمان شده آلمانی در رشت برگزار می شود.

کد مطلب: ۲۰۶۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رضا ثقتی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: سلسله همایش های سفر از مسیحیت به اسلام با حضور مسیحیان تازه مسلمان شده به همت موسسه حقیقت سبز و با همکاری این اداره برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه نخستین همایش، روز 21 فروردین با حضور آقای خاویر از کلمبیا برگزار شد، افزود: در این سلسله همایش ها، مبلغان خارجی که از مسیحیت به دین مقدس اسلام مشرف شده اند به سخنرانی خواهند پرداخت.

این مسئول، نشان دادن زیبایی‌های اسلام، پاسخگویی به شبهات دینی از منظر اسلامی، آشنایی جوانان با واقعیت‌های جوامع غربی و... از جمله اهداف برگزاری این سلسله همایش ها عنوان کرد.

به گفته ثقتی؛ دومین نشست، امروز پنجشنبه 28 فروردین با حضور خانم ورونیکا از آلمان و آخرین جلسه آن، پنجشنبه آینده 4 اردیبهشت با حضور خانم هاسکی از امریکا برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت تصریح کرد: علاقه مندان برای حضور در این سلسله نشست ها می توانند در ساعت 5 عصر عصر روزهای یادشده به مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت مراجعه نمایند.

ورونیکا «مریم فاضلی» اهل آلمان شرقی پروتستان بوده که پس از آشنایی با همسر مسلمانش پاسخ بسیاری از شبهاتش را در دین اسلام یافته و جذب این دین مبین شده است. وی اکنون 9 سال است که در ایران زندگی می‌کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار