تجلیل و تقدیر از ورزشكاران دختر هنرستان پاپلی خلعتبری

خبرگزاری پانا:روز سه شنبه مورخ 19/1/93 جلسه تجلیل و تقدیر از ورزشكاران دختر هنرستان پاپلی خلعتبری با حضور مدیر منطقه ، معاون پرورشی و تربیت بدنی ، كارشناسان تربیت بدنی و مسئولین مدرسه از ساعت 8:30 الی 10 برگزار گردید.

کد مطلب: ۲۰۴۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا :گیلانی كارشناس مسوول تربیت بدنی اظهار داشت منطقه 5 یكی از مناطق قهرمان پرور شهر تهران می باشد و جوانان و نونهالان ما همیشه موجب افتخار و سربلندی خانواده ها و مسوولین این منطقه بوده اند و افزود كه تربیت بدنی ابزاری برای رشد و تعالی است و ما باید همه به پرورش جسم و پرورش معنویت و شخصیت بپردازیم.

بدرقه مدیر هنرستان از تلاش تمامی مسئولین و خانواده ها و نیز این جوانان برومند تشكر كردند و سپس تك تك دانش آموزان كسب تمامی رتبه های ورزشی و علمی خود را بیان كردند.

میرشفیعی مدیر منطقه 5 شهر تهران با تبریك سال جدید و ایام مبارك تولد حضرت فاطمه زهرا (س) از تحت تاثیر قرار گرفتن در حرم حضرت علی (ع) و نیز دیدار با پروفسور حسابی خاطراتی را بیان نمودند و اظهار داشتند كه دقیقا امروز در جمع شما نیز همین احساس غرور و افتخار به من دست داد.

میرشفیعی بسیار خوشحالم كه در جمع شما هستم. ما از شما انرژی مثبت كسب می كنیم و امیدوارم كه در تمامی مراحل زندگیتان موفق و موید باشید و در تمامی صحنه های زندگی با كسب موفقیت های بزرگ بدرخشید.

هاتفی معاون پرورشی و تربیت بدنی موفقیت این عزیزان را تبریك گفتند و اظهار داشت: كه خانم آیسان شاهی و نرگس حوری آباد صبور كه برای حفظ حجاب خود از مقام اولی رشته كاراته در مسابقات آسیایی امارات گذشت ،عزت دائمی برای خود كسب كردند.این دانش آموزان بسیجی با حفظ حجاب خود نامی ماندگار در تقویم ورزشی از خود به جا گذاشتند و این بسیار قابل ارزش است.

در پایان لوح تقدیرتوسط مدیرمنطقه به این عزیزان غرور آفرین اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار