در گفت و گو با پانا اعلام شد؛

برگزاری جلسه سیاست‌های ابلاغی رهبر درحوزه سلامت با حضور مسئولان وزارت بهداشت/درخواست مجلس از وزیرکار

خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه جلسه ای با موضوع سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب با حضور مسئولان وزارت بهداشت برگزار می شود، گفت: این جلسه به منظور پیگیری مسایل حوزه سلامت در هفته آینده برگزار می شود.

کد مطلب: ۲۰۳۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

رسول خضری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به موافقت نمایندگان کمیسیون بهداشت بر تجمیع بیمه های درمانی اظهار داشت: ما موافق اجرای کامل سیاست هایی هستیم که توسط رهبر در حوزه سلامت ابلاغ شده و خواستار اجرای آن هستیم.

وی ادامه داد: یکی از بخش هایی که در سیاست های ابلاغی خواهد بود، موضوع تجمیع بیمه های درمانی است که علاوه بر تأکید رهبری اجرای آن نیز ضرورت دارد. اعضای کمیسیون بهداشت در جلساتی که با وزارت تعاون و بیمه سلامت داشته ایم بر اجرای منویات رهبر در بخش سلامت تأکید داشته اند که امیدواریم سال 93 سال تحقق این موارد باشد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه یکی از اولویت های حوزه سلامت بیمه روستاییان و عشایر است، افزود: در برنامه هایی که برای حوزه بهداشت در سال 93 مد نظر قرار داده شده بیمه سلامت و بیمه روستاییان و عشایر است تا با توجه به اهمیت موضوع در اولویت قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت مساله بیمه سلامت و مباحث پیرامون آن قرار است جلسه ای در هفته آینده با مسئولان وزارت تعاون داشته باشیم تا مسایل پیگیری شود. ضمن اینکه از وزیر کار هم بخواهیم تجمیع بیمه ها و تحت پوشش قرار گرفتن کارگران ساختمانی را در اولویت برنامه های امسال قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار