رییس اتحادیه مشاوران املاک در گفت وگو با پانا:

رکود ساخت و ساز مسکن جهش های قیمتی نامناسب به دنبال دارد

خبرگزاری پانا : رییس اتحادیه مشاوران املاک گفت: ساخت و سازها در بخش مسکن در هیچ شرایطی زمانی نباید متوقف شود چون تاثیرات نامناسب آن در ماهها و سالهای بعد قدرت خرید متقاضیان واقعی را به شدت کاهش می دهد .

کد مطلب: ۱۹۹۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی قلی خسروی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا درباره تاثیر رکود مسکن در ساخت وسازهای جدید و صنایعی که به آن وابسته است ،اظهار کرد: ساخت و سازها در بخش مسکن در هیچ شرایطی زمانی نباید متوقف شود چون تاثیرات نامناسب آن در ماهها و سالهای بعد قدرت خرید متقاضیان واقعی را به شدت کاهش می دهد .

وی ادامه داد: اگر چه ثبات نسبی در اقتصاد حاکم شده اما به دلیل آنکه بسیاری از بازارهای اقتصادی در شرایط انتظار به سر می برند رکودی دامنه دار بر بسیاری از بخش ها حاکم شده و مسکن نیز از شرایط بی نصیب نمانده است .

خسروی عنوان کرد: اما رکود کنونی مسکن پس از یک جهش قیمتی در سال 90 صورت گرفته است جهشی که به گفته کارشناسان موجب ایجاد حباب 20 درصدی در قیمت ها شد و به گفته رییس اتحادیه مشاوران املاک اکنون این حباب به کف رسیده است .

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تورم در حال کنترل شدن است، جهش قیمت مورد انتظار نیست ضمن اینکه هزینه تامین مصالح ساختمانی نیز چندان قابل انتظار نیست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار