کاروان شترسواران حمل پیام ورزش و نشاط در باچگیران به انتهای مسیر میرسند

خبرگزاری پانا: سرپرست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: حرکت کاروان شترسواران فردا با تحویل پیام ورزش و نشاط به نماینده ترکمنستان در باجگیران به پایان خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۹۸۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی گلرخ باهوش اظهار کرد: کاروان شترسواران حامل پیام ورزش و نشاط در مرز، در آخرین روز حرکت خود 22 اسفند ماه به شهر باجگیران در شهرستان قوچان خواهد رسید.

وی افزود: این کاروان صبح فردا همزمان با روز بزرگداشت شهدا در مزار شهدای باجگیران مورد استقبال تعدادی از سوارکاران قرار می گیرد و پس از غبار روبی و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، راهی بازارچه مرزی این شهر خواهد شد.

سرپرست هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی ادامه داد: با تلاش های شهرداری باجگیران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان انجام شده است نمایشگاهی از صنایع دستی و توانمندی های این شهر مرزی برپا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده از سوی هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی قوچان برای برگزاری جشنواره و انجام 15 بازی بومی، عنوان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده هزار اصله نهال نیز توسط اداره منابع طبیعی شهرستان در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت و در محل های مورد نظر غرس خواهد شد.
گلرخ باهوش به حضور مسوولان فدراسیون و اداره كل ورزش و جوانان استان در مراسم اختتامیه این برنامه اشاره و خاطرنشان کرد: با هماهنگی فرمانداری، پیام ورزش، نشاط و وحدت در مرز در این روز توسط وزشکاران بومی به نماینده ورزش ترکمنستان تحویل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار