سومین همایش بین المللی گفتمان مهدویت در زنجان به کار خود پایان داد

خبرگزاری پانا: سومین همایش بین المللی گفتمان مهدویت در زنجان با تقدیر از ارایه دهندگان مقالات برتر به کار خود پایان داد

کد مطلب: ۱۹۳۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس خبر پانا ، دبیر سومین همایش بین المللی گفتمان مهدویت در حاشیه آیین اختتامیه در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: پس از اعلام فراخوان، تعداد ارسال مقالات گفتمان مهدویت از داخل و حتی خارج از کشور به دبیرخانه همایش وضعیت مناسبی داشت .

وی یادآورشد: در مجموع 670 مقاله از داخل و خارج کشور به سومین همایش بین المللی گفتمان مهدویت در این استان ارسال که در نهایت 140 مقاله با کار کارشناسی هیات داوران پذیرفته شد .

حجت الاسلام محرمعلی شیرمحمدی افزود: این تعداد مقالات از کشورهای انگلستان، برخی از کشورهای عربی و در داخل نیز ازسراسر کشور ارسال شده بود .

وی اظهار کرد: ارسال مقالات از سوی کارشناسان مرتبط و حتی غیر مرتبط در زمینه مهدویت به سومین همایش بین المللی گفتمان مهدویت قابل توجه بود .

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان سطح ارایه مقالات و تعداد شرکت کنندگان این همایش را در مقایسه با دوره های قبلی بسیار چشمگیر عنوان کرد و گفت: در این دوره از همایش موضوع مهدویت به لحاظ کمی و کیفی بی نظیر بود .

وی یادآورشد: وحدت اسلامی، پاسخ به عرفان های کاذب و نوظهور و حرکت در تبیین نکات مورد نیاز در عصر غیبت از مهمترین اهداف سومین همایش بین المللی گفتمان مهدویت بود .

به گزارش پانا در آیین سومین همایش دو روزه گفتمان مهدویت در مجموع از 29 مقاله برتر تجلیل شد که در این میان پنج مقاله برترین،12 مقاله برگزیده و 12 مقاله دیگر شایسته تقدیر شناخته شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار