مدیر کل امور اجتماعی استانداری کردستان:

ارائه قابلیت های فرهنگی و اجتماعی به گردشگران موجب آشنایی هموطنان با پتانسیل های کردستان می شود

خبرگزاری پانا:مدیر کل امور اجتماعی استانداری گفت: ارائه قابلیت های فرهنگی و اجتماعی به مسافران و گردشگران موجب آشنایی بیشتر هموطنان با توانمندی های فرهنگی استان و افزایش میزان ورود گردشگران خواهد شد.

کد مطلب: ۱۹۲۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،سید محمد عطا رحمانی آبیدر در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: با عنایت دولت تدبیر و امید اتخاذ برنامه های همه جانبه در زمینه های اجتماعی و فرهنگی فرصتی مغتنم و دریچه ای نو برای تقویت زیرساخت های اجتماعی و فرهنگی مهیا شده که در صورت تحقق این اهداف شاهد تحول اساسی در توسعه اجتماعی و فرهنگی کشور خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به وجود ظرفیت های فراوان فرهنگی و اجتماعی کشور در صورت توجه کردن به نیازهای موجود یقینا زمینه احیا سنت های اصیل ایرانی و اقلیتی به ویژه در کردستان فراهم شده و در نهایت زمینه تقویت ارزش های اعتقادی و اسلامی در جامعه فراهم خواهد شد.

رحمانی آبیدر تصریح کرد: سفرهای نوروزی در حقیقت فتح بابی برای آشنایی بیشتر گردشگران و مسافران با پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری در کردستان می شود که در این راستا از آنها به عنوان سفیران فرهنگی برای تبلیغ پتانسیل های استان استفاده کرد و بر این اساس همه باید از این فرصت بوجود آمده برای ارائه چهره مناسب کردستان به سایر استان های کشور تلاش کنیم .

وی تصریح کرد: توسعه بخش گردشگری در استان موجب افزایش توان و فعالیت های اقتصادی شده و شرایط را برای افزایش سرانه در آمد عمومی و بستر اشتغال در جامعه فراهم می کند.

رحمانی آبیدر استقرار امنیت مناسب و نیز تلاش برای استقبال و پذیرایی مطلوب از مسافران و مهمانان نوروزی موجب ایجاد انگیزه و روابط عاطفی با آنها برای تمایل به اقامت در استان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار