مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام

اجرای طرح فرشته های آسمانی در ایلام

به گزارش خبرگزاری پانا،طرح فرشته های آسمانی در راستای جذب کودکان و نوجوانان به مساجد در نقاط مختلف روستایی و شهری این استان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۹۱۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: در این طرح کتاب های ویژه کودکان و نوجوانان در سطح مساجد به این قشر از جامعه اهدا می‌شود.


وی، با بیان اینکه این طرح به مناسبت سالگرد تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرا می‌شود، افزود: طرح فرشته های آسمانی از 10 تا 18 اسفند در سطح مساجد و کانون های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد: در این طرح همزمان با حضور کودکان و نوجوانان در فاصله بین دو نماز با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی کتاب های ویژه ای در جهت ترغیب کودکان و نوجوانان در زمینه مسائل دینی و فرهنگی و حضور در مساجد اهدا می‌شود.


چراغی پور، یادآور شد: ترتیب دادن برنامه های جذاب برای کودکان و نوجوانان مانند اردوها، برنامه های ورزشی، مسابقات فرهنگی و هنری موجب کشاندن کودکان و نوجوانان به مساجد می‌شود.


وی، با بیان اینکه کودکان و نونهالان امروز آینده سازان مملکت اسلامی هستند، ابراز کرد: حضور کودکان در مساجد موجب برخورداری آنان از فضای معنوی و برکات دینی مساجد و آموزه های اخلاقی می‌شود که از بسیاری از انحرافات و آسیب ها آنان را مصون نگاه می دارد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: همچنین برنامه های مختلف دینی و فرهنگی در سطح خانه های نور وابسته به کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای نونهالان استان به مناسبت 18 اسفند برگزار می‌شود.


گفتنی است، در حال حاضر 18 خانه نور در سطح نقاط مختلف استان ایلام فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار