برگزاری جشن تکلیف فرشته های زمینی در شیروان

شیروان (پانا) - همزمان با دهه فجر، جشن تکلیف فرشته‌های زمینی، با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی، مدیران، معاونین، اولیا و دانش‌آموزان دختر در مصلی نماز جمعه شهرستان شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف فرشته های زمینی در شیروان

امام جمعه شهرستان شیروان در مراسم جشن تکلیف گفت: جشن تکلیف بهترین جشن عمر آدمی است و از جشن تولد هم مهمتر است، چون در این جشن، همه شما یک دوست خیلی خوب، مثل خدا را پیدا کرده و با او دوست می شوید نه با شیطان.

حجت الاسلام حسین تکمیلی با بیان اینکه نماز یکی از بهترین کارهایی است که شیطان آن را دوست ندارد، افزود: همه ما اگر نماز خود را به زیبایی و در اول وقت بخوانیم، خداوند هم دعای ما را پاسخ خواهد داد.

وی اظهار کرد: همه شما عزیزان اگر از این لحظه به بعد احترام به پدر و مادر و حجاب خود را رعایت کنید، خداوند در همه کارها و زندگی کمک تان خواهد کرد.

فرماندار شهرستان شیروان نیز با بیان تبریک دهه فجر و جشن تکلیف گفت: مطابق سفارش ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین، همه شما از این لحظه به بعد باید کارهایی را که از نظر خداوند حلال است انجام داده و از انجام کارهایی که از نظر خداوند حرام محسوب می شود خودداری کنید.

دولت اسماعیل زاده از تلاش های همه برگزارکنندگان این جشن به ویژه مدیر، معاونین، کارشناسان اداره آموزش و پرورش، مدیران، معاونین، مربیان تربیتی مدارس و اولیای دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز گفت: در دهه فجر سال جاری برای ۸۳۲۰ نفر از دختران به سن تکلیف رسیده در سطح استان، جشن تکلیف گرفته شده است که در شهرستان شیروان نیز 2000 نفر از دانش آموزان در این جشن حضور دارند.

محمد مهدی جوان جعفری در ادامه، پیام سلام و تقدیر و تشکر مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی را به حاضرین ابلاغ کرد.

قرائت قران، قرائت دکلمه نماز توسط فاطمه قائمی، اجرای سرود توسط علی مزینی، قرائت سوگندنامه توسط فاطمه حسنی، قرائت دو رکعت نماز شکر توسط امام جمعه شهرستان شیروان و اهدای هدیه به فاطمه زرهرن دختر شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن و اجرای برنامه های شاد توسط حجت‌الاسلام ابوالفضل باقری از روحانیون حوزه فرهنگی آستان قدس رضوی و احمد اصغری از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار