معاون سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد:

ایجاد پژوهشگاه محیط زیست و توسعه پایدار در پارک پردیسان

خبرگزاری پانا: معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام اینکه پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تبدیل وضعیت می شود، گفت: پس از اخذ مجوز های لازم پژوهشگاه محیط زیست و توسعه پایدار با سه پژوهشکده تخصصی در پارک طبیعت پردیسان ایجاد می شود.

کد مطلب: ۱۸۹۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، در جریان بازدید مظفر شریفی مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم و هیات همراه از محل پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار در پارک طبیعت پردیسان، پیرامون تبدیل وضعیت مجوز پژوهشکده بحث و تبادل نظر انجام پذیرفت و مقرر شد تا پس از ارائه مدارک و مستندات لازم توسط سازمان محیط زیست مجوز مربوط توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری صادر گردید.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست در این بازدید مهمترین اهداف پژوهشکده را ارتقاء سطح علمی کارکنان سازمان محیط زیست اعلام کرد و گفت: با همت همکاران وزارت علوم مجوز پژوهشکده به زودی به پژوهشگاه تبدیل گردد.

وی از ایجاد 3 پژوهشکده تخصصی در سطح کشور به منظور سیاستگذاری ، برنامه ریزی و اجرای پروژه های پژوهشی خبر داد و گفت: با راه اندازی این پژوهشگاه و کاربردی نمودن پژوهش ها شاهد حل معضلات زیست محیطی کشور باشیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست علاقمند به راه اندازی تشکیلات موازی با سازمانها و دستگاهها دیگر نیست و صرفاً درپی هدفمند نمودن فعالیت های پژوهشی خود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار