خلیل ملکی در گفتگو با پانا:

مهمترین وظیفه دانش آموزان برای خدمت به انقلاب، خوب درس خواندن است

خبر گزاری پانا: خلیل ملکی دارنده مقام سوم کشوری نهج البلاغه در گفتگو با پانا در راهپیمایی 22 بهمن خطاب به دانش آموزان گفت: مهمترین وظیفه دانش آموزان برای خدمت به اسلام و انقلاب خوب درس خواندن است.

کد مطلب: ۱۸۶۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، خلیل ملکی دانش آموز پایه اول دبیرستان علوم ومعارف اسلامی صدرای بندرعباس و دارنده مقام سوم کشوری نهج البلاغه در گفتگو با پانا گفت: مهمترین عامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی بین مسئولین و مردم و ایمان به خدا بود. در شرایط فعلی هم مهمترین عامل موفقیت مسلمانان وحدت، برای نابودی وهابیان تکفیری است.

وی افزود: دانش اموزان باید برای حفظ دستاورد های انقلاب حضور فعال و پرشور در مراسمات ایام الله بخصوص ایام الله دهه فجر و روز قدس داشته باشند.
خلیل ملکی درادامه گفت: اعتقاد راسخ به دین اسلام و ولایت مطلقه فقیه مهم ترین عامل برای مقابله با تهدید استکبار جهانی و سرکردگی امریکا است، بنده به عنوان یک دانش آموز ایرانی خطاب به آمریکا می گویم ای آمریکا از دست ما عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر.

وی در پایان در جواب خبرنگار ما که از ایشان پرسیدند به نظر شما علت حضور شما در راهپیمایی امروز چیست؟گفت: علت حضور من درصحنه22بهمن در راه دفاع از اسلام ناب محمدی است .

خبرنگار خبرگزاری پانا: دانش آموز قائم شهمرادی


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار