در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان ملارد مطرح شد:

کسب رتبه اول اشتغال زایی در شهرستان ملارد

خبرگزاری پانا: درجلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان ملارد، اداره صنعت ومعدن تجارت، با ایجاد 6645 فرصت شغلی در شهرستان ملارد، رتبه اول اشتغالزایی در این شهرستان را كسب كرد.

کد مطلب: ۱۸۱۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملارد، جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان ملارد به ریاست اکبری طارمی، معاون برنامه ریزی واداری مالی فرمانداری و با حضور بخشداران ملارد و صفادشت و روسای ادارات عضو این کارگروه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

دراین جلسه آخرین آمار و اطلاعات مربوط به ایجاد اشتغال توسط ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان ارائه و درباره کم و کیف آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در ادامه، روسای ادارات مربوطه یک به یک گزارشات واقدامات خود را در جهت تحقق سهمیه های ایجاد اشتغال مجموعه کاری خود ارائه دادند.
اکبری طارمی، معاون برنامه ریزی واداری مالی فرمانداری، گفت: در سال گذشته شهرستان ملارد رتبه سوم ایجاد اشتغال بین شهرستان های استان تهران را به خود اختصاص داده است که جا دارد با توجه به ظرفیت های صنعتی، کشاورزی که دراین شهرستان وجود دارد ارتقاء یابد.
وی تعداداشتغال ایجاد شده در سال گذشته در این شهرستان را بیش از 14 هزار نفر عنوان کرد، که نیمی از آن در حوزه اداره صنعت، معدن و تجارت اتفاق افتاده است.
اداره صنعت ومعدن تجارت این شهرستان رتبه نخست را با ایجاد6645 شغل، اداره تعاون، کار وامور اجتماعی و سازمان تاکسیرانی شهرداری ملارد به ترتیب رتبه دوم وسوم را به خود اختصاص داده اند.
درپایان جلسه، با اهداء جوایز ولوح تقدیر از ادارات فعال در این حوزه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار