817 پرونده از متقاضیان ورود به آموزش و پرورش مناطق شمال استان اصفهان

خبرگزاری پانا :كارشناس مسوول گزینش مدیریت آموزش و پرورش كاشان گفت: 817 پرونده از متقاضیان ورود به آموزش و پرورش مناطق شمال استان اصفهان در این كارشناسی بررسی شده است

کد مطلب: ۱۷۰۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،جواد متقی نژاد در آستانه 15 دیماه روز گزینش افزود: معیارهای علمی و ارزشی مهمترین گزینه انتخاب متقاضیان ورود به آموزش و پرورش برای تربیت نسل آینده مطابق با آموزه های دینی می باشد.
به گفته وی، تربیت نیروی انسانی، مهمترین سرمایه گذاری هر کشور محسوب می شوند كه تعهد و صداقت افراد قبل از تصدی موقعیت شغلی آنها یك ضرورت است و وجدان کاری آنها، قبل ازاستخدام مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد.
وی اظهار داشت: در گزینش قبل از استخدام، باید علاوه بر سلامت اخلاقی، فرهنگ سازمانی را برای كاركنان روشن ساخته و انگیزه اصلی آنان را برای پیوستن به سازمان، جویا شد.
وی تصریح كرد: كارشناسی گزینش مدیریت آموزش و پرورش كاشان، بیش از 440 پرونده استخدام نیروهای حق التدریس، قردادی، سرباز معلم ، استخدام آزمایشی و مدارس غیر دولتی را مورد بررسی قرار داده است.
كارشناس مسوول گزینش مدیریت آموزش و پرورش كاشان گفت: انجام تحقیق و بررسی پرونده بیش از 160 نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان را از دیگر فعالیت های انجام شده درسال جاری عنوان كرد كه به هسته گزینش استان اصفهان ارسال شده است.
متقی نژاد افزود: مصاحبه نیروهای مناطق شمال استان اصفهان شامل آران و بیدگل، نطنز و امامزاده از دیگر فعالیت های كارشناس گزینش آموزش و پرورش كاشان است.
به گفته وی،15 دی ماه به مناسبت صدور فرمان تاریخی امام خمینی در امر گزینش به نام روز گزینش نامگذاری شده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار