نشست علمی دانش آموزان با حضور رئیس اتحادیه انجمن های معلمان فیزیک ایران

خبرگزاری پانا:نشست علمی دانش آموزان و دبیران فیزیک مقطع متوسطه دوم آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با حضور مولف و محقق آموزش فیزیک و رئیس اتحادیه انجمن های معلمان فیزیک کشور در پژوهش سرای غدیر این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۶۹۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز،قاسم چلداوی معاون آموزش متوسطه این ناحیه با اعلام این خبر اظهار داشت: استاد معتمدی از چهره های ماندگار عرصه آموزش و پرورش و از پژوهشگران فیزیک کشور است که در این برنامه آموزشی طی 4 جلسه به تشریح و آموزش مفاهیم فیزیکی با حضور دانش آموزان، نخبگان دانش آموزی، دبیران، معلمان، و اولیاء دانش آموزان پرداخت.
همچنین در نشست علمی استاد معتمدی با دبیران علوم تجربی این ناحیه چگونگی ارائه مفاهیم درسی و بهبود فرآیند یاددهی ارائه شد و با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به سوالات دبیران و دانش آموزان پاسخ داده شد.
قاسم رضایی راد مدیر مرکز پژوهش سرای غدیر هدف از این سلسله نشست های آموزشی را ارتقاء دانش تخصصی دبیران، معلمان و دانش آموزان در خصوص مسائل علمی - آموزشی عنوان کرد و افزود: در این نشست های علمی دکتر کیانی رئیس انجمن فیزیک استان خوزستان و خاکسار نماینده اتحادیه انجمن های معلمان فیزیک استان خوزستان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار