مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

پاسداران، تربیت یافتگان مخلص‌تر از انقلاب اسلامی هستند

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت پاسداران، حافظان راستین مکتب خمینی کبیر، سربازان جان برکف مقام معظم رهبری و تربیت یافتگان مخلص‌تر از انقلاب اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پاسداران، تربیت یافتگان مخلص‌تر از انقلاب اسلامی هستند

علی موحدی در دیدار با سردار عبدالرضا دشتی جانشین سپاه امام صادق (ع) استان که به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز جانباز و پاسدار انجام شد، اظهار کرد: سپاه امام صادق (ع) صادقانه با آموزش و پرورش همکاری دارد که این موضوع برای جامعه فرهنگی استان بوشهر مایه افتخار است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۷ هزار نفر دانش آموز دختر و پسر به اردو راهیان اعزام شدند، گفت: بدون شک این اقدام بدون همکاری مجموعه سپاه محقق شدنی نبود و ما امروز خوشحالیم این کار فرهنگی بزرگ به عنوان یک برگ زرین در تاریخ آموزش و پرورش استان بوشهر به ثبت رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح دانش آموز، مدارس، مربی و خانواده تراز انقلابی اسلامی برای سومین سال در حال اجرا است، تصریح کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر کشور با حیله به دنبال فریب و گمراهی بود اما با اعتماد دستگاه‌های امنیتی به آموزش و پرورش، دانش آموزان بوشهری بهترین عملکرد را داشتند.

موحدی خاطر نشان کرد: اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران نشان از کینه ورزی این اتحادیه علیه ملت بزرگ ایران است و آموزش و پرورش در تمامی عرصه ها در کنار سپاه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار