مدیرکل دفتر نظارت، سنجش و ارزشیابی سازمان سوادآموزی کشور:

فعالیت در حوزه سوادآموزی از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است

کرج (پانا) - مدیرکل دفتر نظارت، سنجش و ارزشیابی سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: فعالیت در حوزه سوادآموزی از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت در حوزه سوادآموزی از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است

مهدی نامجومنش در همایش تجلیل از فعالان نهضت سوادآموزی استان البرز اظهار کرد: فعالیت در حوزه سوادآموزی از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است و قطعاً در آینده‌ای نزدیک و با تداوم برنامه‌های این سازمان مطابق با شیوه‌های نوین آموزشی، می‌توانیم شاهد ریشه‌کنی بی‌سوادی در کشور باشیم.

وی افزود: خدمت در نهضت سوادآموزی، یک فرصت طلایی است و قطعاً مسئولیت سنگینی به شمار می‌رود. البته با وجود همکاران جهادی و تلاشگری که در استان البرز حضور دارند و با پشتکار و اعتقاد به خدمت در این عرصه، موفقیت‌های بسیاری در راستای ارتقای شاخص های سوادآموزی به دست آمده و انتظار داریم تا در این دوره نیز همانند سال‌های گذشته، موفق به کسب رتبه‌های برتر در سطح کشور شوند.

مدیرکل دفتر نظارت، سنجش و ارزشیابی سازمان نهضت سوادآموزی کشور در پایان اظهار کرد: الحمدالله شاهد هستیم استان البرز علیرغم مسائل و مشکلاتی که وجود داره، توانسته است بیش از پیش در سطح کشور بدرخشد و ریاست سازمان، بخش طرح و برنامه، بخش امور اداری و تمامی دست‌اندرکاران سازمان نهضت سواد آموزی کشور، درصدد هستند که در این راستا بتوانند اتفاقات مبارکی را برای نحوه فعالیت‌های آموزش دهندگان در سال آتی رقم بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار