برگزاری یادواره 16 شهید منطقه جمکران

قم (پانا) - یادواره 16 شهید والامقام منطقه جمکران قم با حضور خانواده های معظم شهدا در مسجد امام حسین(ع) این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره 16 شهید منطقه جمکران

یادواره 16 شهید والامقام منطقه جمکران قم همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام حسین(ع) جمکران برگزار شد.
حجت الاسلام سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران طی سخنانی در این مراسم، جایگاه رفیع شهیدان و تاثیر یاد و خاطره شهدا بر جامعه بخصوص نسل جوان را مورد تاکید قرار داد.
وی اظهار داشت: باید هدف شهدا و مسیری که در آن قدم گذاشتند را بشناسیم، ما مدیون خون پاک و مطهر شهدا و همچنین ایثارگری های دلاورمردان و خانواده های آنان هستیم.
تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: شهدا نیازی به گرفتن مجلس ندارند و این مجالس برای رشد و تعالی خودمان است.
این مراسم که به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و مشارکت سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، مسجد مقدس جمکران و شهرداری منطقه پنج برگزارشد، با قرائت زیارت آل یاسین، پخش فیلمی از شهدا و تقدیر از خانواده های معظم شهیدان همراه بود.
در مراسم فوق، خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس، شهردار منطقه پنج، پرسنل انتظامی، بسیج و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

نام شهید مجید عسگری جمکرانی، نخستین معلم شهید مدافع حرم در لیست شهیدان والامقام قم و منطقه جمکران می درخشد.

دانش آموزخبرنگار: فاطمه هنربخش قمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار