معاونت فرهنگی و‌ پرورشی آموزش و پرورش ‌خراسان رضوی‌:

دانش‌آموزان زیارت اولی خط مقدم جهاد تبیین هستند

مشهد (پانا) - ‌معاون‌ فرهنگی و پرورشی استان خراسان رضوی در جمع دانش‌آموزان زیارت اولی ‌کل کشور گفت‌ شما نوجوانان‌ زیارت اولی ‌سربازان امام‌ زمان، قوت قلب مردم مظلوم غزه و فلسطین و تاتیر‌گذار در انتخابات کشور و خط مقدم ‌جهاد تبیین هستید‌.

کد مطلب: ۱۴۶۰۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان زیارت اولی خط مقدم  جهاد تبیین هستند

علی مهدوی‌خواه، معاون پرورشی و فرهنگی استان خراسان‌ رضوی در جمع زیارت اولی‌های کل کشور عنوان کرد: شما دانش‌آموزان زیارت اولی خط مقدم جهاد تبیین هستید و مسئله مهمی که ما را نسبت به سایر مردم جهان در اولویت قرار می‌دهد و بقیه ‌کشورهای جهان آن را ندارند، نظام جمهوری اسلامی است‌ که به واسطه‌‌ این نظام و برکت خون شهیدان و رهبری‌ امام‌ خمینی و برکت حضور رهبر عزیزمان آیت‌الله خامنه‌ای اتفاقات بسیار خوبی در طول این ۴۵ سال افتاده‌ است.

وی افزود‌: ما باید این انقلاب و مسائل مربوط به آن را مدام بگوییم و تکرار کنیم و به دیگران‌ یادآوری کنیم. باید به هم قوت قلب و دلگرمی دهیم. این‌طور‌ نباشد که در اثر بی‌تفاوتی و یادآوری نکردن بعضی مسائل آن‌ها به فراموشی سپرده شود ‌یا دیگران‌ و دشمنان‌ انقلاب آن‌ها را وارونه جلوه دهند که این واقعا از انصاف به دور است. من و شما وظیفه داریم که درباره مسائل انقلاب و اتفاقات و جریانات آن کمی دقیق‌تر و عاقلانه‌تر و هوشمندانه به قضیه‌ نگاه کنیم و آن را شناسایی کنیم و به دیگران هم معرفی کنیم. ‌همان‌طور که‌ رهبر عزیزمان این مسئله را یک نیاز فوری قطعی اعلام کردند. جهاد تبیین ‌یعنی بیان پیشرفت‌ها و واقعیت و حقایق انقلاب و مسائل مربوط به آن‌.

وی اظهار کرد‌: نگذارید دشمنان و رسانه‌های معاند هر طور که می‌خواهند از آن‌ها یاد کنند، همه ما باید به سهم خودمان روی دوستان و اطرافیان تأثیر بگذاریم و واقعیت‌های‌ پیشرفت جمهوری اسلامی را مطرح کنیم.

مهدوی‌خواه عنوان کرد: مهمترین عامل پیشروی کشور مسئله ‌شرکت در انتخاب ۱۱ اسفند ‌است که حتی شما دانش‌آموزان که در سن رای دادن هم نیستید می‌توانید در آن نقش‌آفرینی کنید‌. وظیفه شما تشویق بزرگترها برای شرکت هر چه بیشتر و مهمتر به حضور در انتخابات‌ است که انشاالله هر کدام‌ به سهم خودمان در این موضوع که بسیار مهم است تأثیر داشته باشیم‌.

وی گفت‌: مسئله مهم و اتفاقات تلخ و ناگوار این روزهای ما که نمی‌توان نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت بود مسئله فلسطین و حوادث تلخ ناگوار غزه است که تنها و فقط در یک شب با حملات‌ صهیونیست شاهد شهادت ۷۰ تن از مسلمانان و انسان‌ها بودیم که این بسیار دردناک است. مردم و نوجوانان‌ فلسطین و غزه روی شما نوجوانان‌ غیور غیرتمند ایرانی حساب کردند و نسبت به واکنش شما امیدوار هستند ‌که انشاالله تلاش کنیم که سهم خودمان را نسبت‌ به این مسئله هم ادا بکنیم و بی‌تفاوت نباشیم‌.

مهدوی‌‌خواه عنوان کرد‌: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نزدیک شدن به میلاد منجی عالم بشریت امام‌ زمان‌مان به همه منتظران حضرت یاد‌آوری می‌کنم که ما همه منتظر و پیروی مهدی موعود هستیم. لذا باید همیشه آماده سربازی امام زمان باشیم. یکی از ویژگی‌های مهم این سربازی به نقل از رهبر عزیزمان‌: بی‌تفاوت نبودن نسبت به مسائل جامعه و اتفاقات اطرافمان و بیان حقایق و دردمندبودن نسبت به مسائل و مسؤلیت‌پذیری هر یک از ماست. در نهایت از شما نوجوانان‌ زیارت اولی می‌خواهم که برای سلامتی امام زمان و رهبر انقلاب پیشرفت و آبادانی و سلامتی مردم و انقلاب و کشورمان در زیارت اول خود حتما دعا کنید‌.

دانش‌آموز خبرنگار‌: میثم کبیری مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار