مدیرعامل خبرگزاری پانا خبر داد؛

حضور پانا با شعار «هر مدرسه یک خبرنگار» در نمایشگاه مطبوعات

راه‌اندازی مدرسه پانا، رادیو پانا و پانا تی ‌وی در بیست‌و‌چهارمین دوره نمایشگاه مطبوعات

تهران (پانا) - مدیرعامل خبرگزاری پانا از همه دانش‌آموزان علاقه‌مند به حوزه خبرنگاری دعوت کرد تا در بیست و چهارمین دوره جشنواره مطبوعات با مراجعه به بخش مدرسه پانا در غرفه خبرگزاری پانا در دوره‌های آموزشی پانا ثبت‌نام کرده و از آموزش‌های حوزه سواد رسانه و خبرنویسی در ایام برگزاری نمایشگاه استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۴۶۰۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور پانا با شعار «هر مدرسه یک خبرنگار» در نمایشگاه مطبوعات

محمد باجلان با اشاره به اینکه امسال خبرگزاری پانا با شعار "هر مدرسه یک خبرنگار" در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا می‌کند، گفت: در یکسال گذشته خبرگزاری پانا با تغییر رویکرد به سمت دانش‌آموز محور شدن، مجموعه‌های رسانه‌ای دیگری را به این خبرگزاری اضافه کرده است و هم‌اکنون در قالب یک باشگاه رسانه‌ای دانش‌آموزی فعالیت‌ می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه مطبوعات بناست از کارتابل جدید خبرگزاری پانا رونمایی شود، افزود: یکی از بخش‌های مهمی که در باشگاه دانش‌آموزی پانا رونمایی خواهد شد، سایت آموزشی مدرسه پانا است. مدرسه پانا با تربیت خبرنگار دانش‌آموزان گام مهم و موثری در غنی شدن سرمایه‌های رسانه‌ای کشور برخواهد داشت.

مدیرعامل خبرگزاری پانا ادامه داد: دو بخش مهم دیگری که به مجموعه پانا اضافه شده است رادیو پانا و تلویزیون اینترنتی پاناست. در این دو بخش نیز بناست تا استعدادهای تازه‌ای در حوزه رادیو و تلویزیون به رسانه‌ها معرفی شوند.

باجلان از همه دانش‌آموزان علاقه‌مند به حوزه خبرنگاری دعوت کرد تا در بیست و چهارمین دوره جشنواره مطبوعات با مراجعه به بخش مدرسه پانا در غرفه خبرگزاری پانا در دوره‌های آموزشی پانا ثبت‌نام کرده و از آموزش‌های حوزه سواد رسانه و خبرنویسی در ایام برگزاری نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: طبق سیاست گذاری‌های جدید نه تنها دانش‌آموزان، بلکه معلمان هم می‌توانند به عنوان بازوی اطلاع‌رسانی حوزه آموزش و پرورش همکاری خود را با پانا آغاز کنند. ایده ما این است که به همت دانش‌آموزان و معلمان قوی‌ترین رسانه در خدمت آموزش و پرورش را داشته باشیم.

در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، خبرگزاری پانا در مصلی امام خمینی، شبستان اصلی، غرفه (ستون 95)خبرگزاری پانا از 29 بهمن تا 2 اسفند میزبان علاقه‌مندان حوزه رسانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار