معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در شهرستان قرچک :

با انتخاب فرد اصلح، موانع پیشرفت کشور را هموار کنیم

قرچک(پانا)-معاون پارلمانی رئیس جمهور در همایش بانوان نقش آفرین شهرستان قرچک که با هدف تحلیل مسائل روز در کانون ملائک شهرستان قرچک برگزار شد، انتخاب فرد اصلح را راهی برای هموارسازی موانع پیشرفت کشور برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
با انتخاب فرد اصلح، موانع پیشرفت کشور را هموار کنیم

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در همایش بانون افتخار افرین قرچکی سخنان خود را این‌گونه آغاز کرد: با انتخاب فرد اصلح، موانع پیشرفت کشور را هموار کنیم، با انتخاب فرد اصلح، موانع پیشرفت و توسعه کشور را هموار سازیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهارداشت: امسال در ۶۶ کشور انتخابات مختلف برگزار می‌شود و اگر در این میان، حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان کم‌فروغ باشد، قطعا فشار و تحریم‌های استکبار جهانی علیه مردم ایران افزایش می‌یابد.

این مقام مسئول افزود: رأی اعتماد به وزرای دولت، تصویب لوایح، نظارت بر عملکرد وزرا و رئیس جمهور، اظهار نظر در خصوص مسائل داخلی و خارجی کشور، تصویب بودجه سالانه کشور، همه بخشی از وظایف مجلس شورای اسلامی است که نشان از اهمیت جایگاه آن دارد.

وی اظهار داشت: این که بگوئیم چون مشکلات در کشور وجود دارد در انتخابات شرکت نمی‌کنیم، قطعا به حل مسائل کشور کمکی نمی‌کند، باید امروز در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنیم تا بتوانیم موانع پیشرفت و توسعه کشور را هموار سازیم.

حسینی در رابطه با اقدامات رئیس‌جمهور افزود:همواره افق روشن است، همه ی وزارتخانه‌ها شب‌و‌روز در خدمت مردم هستند، ممکن است در سطوح مدیریتی کسانی هم باشند که ضعیف و ناتوان باشند و در انجام وظیفه‌ی خود تعلل داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در رابطه با اقدامات رئیس‌جمهور و افراد مسئول ادامه‌ داد و گفت:رئیس‌جمهوری که انقلابی باشد و دولت او دولتی دلسوز برای مردم باشد، در پایان انجام کارهای خود کارنامه‌ایی را به مردم نشان می‌دهد، که بگوید این اقدامات را انجام داده است، و اگرنه رئیس‌جمهوری که کمال‌گرا و اشرافی باشد، و از موقعیت خود سوءاستفاده کند، گرفتاری ایجاد میشود.

حسینی در پایان با اشاره به مجلس شورای‌اسلامی بیان کرد: اگر مجلس نمایندگان متعهد،انقلابی،دلسوز مردم و نمایندگانی که در تعارض منافع شخصی و ملی، مسائل ملی را ترجیح دهند، قطعاً کارها به خوبی و زودتر پیش میروند.

دانش‌آموز خبرنگار، دینا‌رضایی‌نادر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار