معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند

مشهد (پانا) - معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که می‌توانند به جامعه خدمت رسانی کنند و برای خود، جامعه و خانواده مفید باشند و اگر نتوانیم پوشش تحصیلی جامعه استثنایی را افزایش دهیم با آسیب‌های اجتماعی روبرو خواهیم شد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند

حجت الله الماسی معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه یک موهبت الهی است گفت: آنان که توفیق پیدا کرده‌اند به این دانش‌آموزان خدمت کنند قدر خود را بدانند و مطمئن باشند، خدمت به همنوعان، به‌خصوص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه پاداش خوبی نزد خداوند دارد و از اعمال نیکو و حسنه محسوب می شود.

الماسی بیان داشت: در گذشته توسعه فضاهای آموزشی متناسب با رشد جمعیت پیش نرفت اما در خراسان رضوی ساخت و احداث مدارس در حال جهش است و امروزه خیرین مدرسه‌ساز رکن اصلی و اساسی در ارتقای فضاهای آموزشی هستند و با مساعدت این عزیزان اقدامات خوبی در دستگاه تعلیم و تربیت استان رقم خورده است به گونه‌ای که اکثر پروژه‌های مدارس استثنایی استان خراسان رضوی خیرساز هستند.

وی با اشاره به اهمیت خیرین مدرسه ساز در استان در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور از زحمات و تلاش‌های خیرخواهانه و خداپسندانه حاج علی اکبر شالچیان در ساخت و احداث این آموزشگاه تشکر و قدردانی کرد.

این مقام مسئول افزود: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند که می‌توانند به جامعه خدمت رسانی کنند و برای خود، جامعه و خانواده مفید باشند و اگر نتوانیم پوشش تحصیلی جامعه استثنایی را افزایش دهیم با آسیب‌های اجتماعی روبرو خواهیم شد.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار