تاکید معاون وزیر کشور بر حضور موثر فعالان اقتصادی در انتخابات اسفند

تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت با هماهنگی وزیر کشور حرکتی همه جانبه در استان‌ها آغاز شده است که طی آن فعالان حوزه اقتصاد از بخش خصوصی تا دولتی زیر نظر استاندار هر استان در شکوفایی اراده مردم در عرصه انتخابات مشارکت داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۵۹۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید معاون وزیر کشور بر حضور موثر فعالان اقتصادی در انتخابات اسفند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور عصر دوشنبه در نشست معاونین اقتصادی استانداری ها، ضمن تبریک ایام پربرکت ولادت سید الشهدا و روز پاسدار اظهار کرد حوزه اقتصاد یکی از مهمترین دغدغه های جامعه است و از این رو نقش مستقیمی در مشارکت مردم در انتخابات خواهد داشت.

معاون وزیر کشور ضمن اشاره به بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی به عنوان یکی از مهمترین حوزه هایی که نقشی فعال در انتخابات آینده ایفا خواهند کرد، گفت: از وظایف مهم ما آگاهی بخشی به فعالان حوزه اقتصادی از کسبه خرد تا اعضای اتاق های بازگانی در این موضوع است که مجلس آینده فرصت چهار ساله ای برای همه آنها خواهد ساخت که می توانند به خوبی از آن بهرمند شوند.

وی افزود: دولت سیزدهم به گواه مرکز آمار ایران و بانک مرکزی در حوزه های مختلف دستاوردهای متعدد و مستندی داشته که به دلیل برخی کوتاهی ها در روایت های خدمت بازتاب چندانی نداشته است.

کوشش تبار با اشاره به حضور رئیس جمهور، وزیر کشور و سایر مسئولان در سفرهای متعدد استانی عنوان کرد: در سفرهای متعدد مسئولان به خصوص وزیر محترم کشور، گزارشاتی با تمرکز بر اتاق های بازرگانی و بخش خصوصی جمع آوری شده و از طریق آنها مشکلات اقتصادی هر استان در سطوح مختلف آن احصاء گردیده و با همکاری سایر سازمانها و نهادها راهکارهایی جامع تهیه و تدارک دیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار