3 هزار لباس گرم بین دانش‌آموزان ناحیه یک مشهد توزیع شد

مشهد (پانا) - 3 هزار لباس گرم با همکاری آستان قدس رضوی، سپاه، کمیته امداد و آموزش و پرورش ناحیه یک بین دانش‌آموزان ناحیه یک مشهد توزیع شد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
3 هزار لباس گرم بین دانش‌آموزان ناحیه یک مشهد توزیع شد

صادق حاتمی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد اظهار کرد: مراسم جشن اعیاد شعبانیه برای دانش‌آموزان ناحیه یک در مقاطع تحصیلی ابتدایی دوره اول و دوم برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراسم به عنوان اردوی تفریحی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی در باغ خاتون در چندین روز متوالی انجام خواهد شد و در پایان مراسم، هدیه‌ای به رسم یادبود خدمت دانش‌آموزانی که در این مراسم شرکت کرده‌اند، تقدیم می‌شود.

حاتمی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مستعد زیادی در ناحیه یک مشغول تحصیل هستند و باید از امکانات رفاهی و آموزشی خوبی برخوردار باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد با بیان اینکه نهادهای مختلفی در این طرح با آموزش و پرورش همکاری داشتند که از آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنیم، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۳ و کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ۵، آستان قدس رضوی، مدیریت امور مجاورین و مرکز بانوان و قرارگاه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهیه و تدارک این برنامه‌ها و هدایا کمک کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار